Żywa rzeźba w reklamie Fiata – film
Dzieło sztuki czy pseudoartystyczna przesada – co sądzicie o nowym pomyśle reklamowym Fiata?
Prezentacja przygotowana dla ESPN The Magazine’s Body Issue nosi nazwę „Body Paint”. Ponad 12 modelek – artystek i akrobatek – zostało pokrytych farbą i upozowanych w kształt Fiata 500 Abarth Cabrio. „Body Issue” to coroczna rozkładówka, w której sportowcy prezentują nagie ciała w duchu promocji zdrowego trybu życia i dbałości o sylwetkę. W tegorocznym wydaniu pojawiła się również Agnieszka Radwańska, wzbudzając oburzenie w co bardziej konserwatywnej części społeczeństwa.
![]() |
fot. Fiat
|
Zdaniem Jasona Stoicevicha, odpowiedzialnego za promocję marki Fiat na Amerykę Północną, zarówno sam samochód, jak i sposób jego prezentacji znakomicie się w tę filozofię wpisują.
W jaki sposób wyglądało tworzenie reklamy, możecie zobaczyć na poniższym filmie. Jak widać, nie ma ingerencji Photoshopa.
Najnowsze
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Ta zaskakująca cena obowiązuje co prawda na bazową wersję auta, ale to kwota za europejskie auto, która może skusić dotychczasowych klientów na tanie, chińskie odpowiedniki. -
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
Zostaw komentarz: