Karolina Chojnacka

Zobacz, jak 55 lat temu narodziła się motoryzacyjna legenda

„Musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć”.

Oto reklama z 1966 roku, która pojawiła się w amerykańskiej telewizji niedługo po premierze oryginalnego Jeepa Wagoneera. To prawdopodobnie najstarsza reklama tego modelu, jaką kiedykolwiek obejrzycie.

Podobnie jak jego przodkowie w D-Day, Wagoneer wypływa na brzeg plaży (autonomicznie!), ku wielkiej radości pewnej rodziny z New Jersey, której następnie pokazuje, co potrafi jego napęd na cztery koła. Po wszystkim wraca (znowu autonomicznie!) z powrotem na statek transportowy

Kiedy rodzina żegna się ze swoim nowym przyjacielem z napędem na cztery koła, narrator intonuje:

Nowy Wagoneer, musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć!

Przeczytaj też: Nowy Jeep Grand Cherokee L – nowa jakość w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Kiedy będzie dostępny w Europie?

Drogi Jeepie, czy możesz zrobić sequel tej reklamy z nowym Wagoneerem i Grand Wagoneerem?

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze