
Zawodniczki podsumowują 51. Rajd Dolnośląski
Jak zawodniczki wspominają rywalizację w 51. Rajdzie Dolnośląskim i czy przypadła im do gustu nowa formuła rozgrywania tego rajdu? Zapraszamy do kobiecego podsumowania.
Swój sukces sprzed roku na Ziemi Kłodzkiej powtórzył Filip Nivette – kierowca Skody Fabii R5 zwyciężył w Rajdzie Dolnośląskim, wygrywając aż 8 z 9 rozegranych oesów. Tym samym umocnił swoje prowadzenie w klasyfikacji Inter Cars Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Drugie miejsce ze stratą + 01:21,6 zajął Zbigniew Gabryś, a trzecie Tomasz Kasperczyk (+1:22,4).
Video podsumowanie rajdu:
Najwyżej sklasyfikowaną zawodniczką rajdu została Katarzyna Pytel-Majkowska w roli pilota Jacka Poloka za kierownicą Forda Fiesty R2. Załoga zajęła 16. miejsce w klasyfikacji generalnej i 2. w klasie 4F:
Kolejna zawodniczka uplasowała się na 27. miejscu klasyfikacji generalnej i 7. w klasie. Była to Aneta Marcol w roli pilota Rafała Kulki w Citroenie C2 R2:
Jedyna zawodniczka za kierownicą Hondy Civic miała przygodę, która odebrała jej szansę na świetny wynik. Klaudia Temple wspierana przez Michała Poradzisza zajęła 33. miejsce w klasyfikacji generalnej i 5. w klasie:
W historycznej części Rajdu Dolnośląskiego metę osiągnęła jeszcze jedna zawodniczka w roli pilota. Na 3 miejscu w kategorii FIA4 oraz 1 w swojej klasie – E3, ukończyła załoga w BMW E30 318 IS w składzie: Ewa Habryn-Chojnacka i Paweł Chojnacki za kierownicą.
Alicja Gnatowska w roli pilota Adama Kacprzyka w Lancii HF Integrale – nie miała tyle szczęścia:
W kategorii PZM5 nie dojechała do mety Magdalena Tokarska w roli pilota Artura Rowińskiego w Audi Quattro. W kategorii PZM HR+ rajdu nie ukończyła także Agnieszka Załęcka, towarzysząca na prawym fotelu Damianowi Kostka w Hondzie Civic.
Do końca sezonu pozostały jeszcze dwie rundy RSMP. Najbliższa rozegra się już 29 września, a będzie to Rajd Nadwiślański z bazą w Puławach.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: