
Zadbaj o porządek z zestawem bagaży dedykowanych McLarenowi GT
Zadaj szyku w McLarenie! Wykonany na zamówienie zestaw bagaży wraz ze specjalną wersją McLarena GT stworzone przez MSO zostały pokazane w części dla samochodów koncepcyjnych podczas pokazu w Pebble Beach Concours d’Elegance w niedzielę, 18 sierpnia.
McLaren Automotive, firma tworząca luksusowe samochody sportowe i supersamochody, prezentuje dziś swoją pierwszą dedykowaną kolekcję bagaży stworzoną specjalnie dla modelu McLaren GT przez McLaren Special Operations. Opracowana wspólnie przez zespoły projektantów i inżynierów McLaren Automotive oraz włoskiego specjalistę tworzącego torby i walizki, zestaw składający się z czterech elementów idealnie wykorzystuje przestrzeń bagażową McLarena GT, w tym dedykowaną półkę na kije golfowe.
Każdy z bagaży został zaprojektowany tak, by pasować do konkretnego miejsca w samochodzie, zatem para osób podróżujących McLarenem GT ma zapewnioną pokaźną bezpieczną przestrzeń na pomieszczenie przydatnych rzeczy na co dzień, przeznaczonych do uprawiania sportu, czy przydatnych podczas długodystansowych luksusowych wojaży.
Zestaw bagaży został pokazany podczas Monterey Car Week wraz ze specjalną wersją McLarena GT stworzoną przez MSO, które zadebiutowały na Pebble Beach Concours d’Elegance w niedzielę, 18 sierpnia. Zaprojektowany by pokazać możliwości personalizacji McLarena GT w ramach McLaren Special Operations, ten egzemplarz modelu wystąpił w stworzonym przez MSO kolorze Flux Silver wraz z polakierowanymi w kolorze MSO Bespoke Satin Graphite progami drzwi, przednim spoilerem, obudowami lusterek, tylnym zderzakiem oraz tylnym dyfuzorem.
Cena McLarena GT zaczyna się od 163 000 GBP. Pierwsze egzemplarze trafią w ręce właścicieli pod koniec tego roku. Dedykowana temu modelowi kolekcja bagaży będzie dostępna w salonach McLarena od września. Ceny zaczynają się od 1700 GBP (2000 EUR).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: