Wyścig samochodów zabytkowych na Torze Poznań już we wrześniu. Znamy szczegóły!
47. Poznański Międzynarodowy Rajd Pojazdów Zabytkowych odbędzie się w dniach 10 – 13 września 2020r. a jego bazą będzie Motel XXI Wieku - Leobus w Grodzisku Wielkopolskim.
Trasa rajdu przebiegać będzie śladami generała Kazimierza Sosnkowskiego. W dniu 11 września 2020r. (piątek) uczestnicy ruszą w kierunku stadionu piłkarskiego Dyskobolii Grodzisk Wielkopolski, który w 1925r. został uroczyście otwarty przez generała Sosnkowskiego. Następnie przez Woźniki (klasztor oo. Franciszkanów) uczestnicy dotrą do posiadłości generała – pałacu w Porażynie.
Stamtąd trasa prowadzić będzie do pałacu w Wąsowie należącego do rodziny Sczanieckich aby zakończyć rajd prezentacją wszystkich pojazdów w Grodzisku Wielkopolskim – na Rynku pod Ratuszem.
W sobotę 12 września 2020r. odbędzie się prezentacja pojazdów biorących udział w rajdzie na Torze Poznań, gdzie m.in. zorganizowane będą liczne próby sprawnościowe, wyścig pojazdów zabytkowych ze startem typu Le Mans najstarszej kategorii – Memoriał im. Henryka Rucińskiego oraz konkurs elegancji.
Zapisy, na załączonej karcie zgłoszenia przyjmuje Automobilklub Wielkopolski – Poznań ul. Towarowa 35/37, e-mail: sekretariat@aw.poznan.pl lub tel./fax +48 618 536 103. W rajdzie mogą brać udział pojazdy wyprodukowane do roku 1980. Termin zgłoszeń upływa 15.08.2020r. Tylko zgłoszenia z opłaconym wcześniej wpisowym gwarantują udział w rajdzie.
Wpisowe wynosi: dla załóg w klasie pre-1945 – 1000,00 zł, dla załóg w pozostałych klasach – 1200,00 zł.
Wpisowe obejmuje wyżywienie i noclegi, udział w Balu Komandorskim dla 2 osób podczas całej imprezy oraz materiały rajdowe dla załogi.
Wpisowe na rajd należy wpłacać w siedzibie AW lub na konto: Santander Bank Polska 57 1090 1346 0000 0000 3400 0394
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: