Wyścig F2 w Niemczech bez Natalii Kowalskiej
Natalia Kowalska nie weźmie udziału w najbliższym wyścigu Fomuły 2 na torze w Oschersleben w Niemczech w dniach 3-5 września. W czasie treningu uległa kontuzji, ma uszkodzone kolano i uraz ręki.
Planując udział w wyścigu w Oschersleben Natalia Kowalska bardzo dużo sobie obiecywała. To jedyny tor, który zna spośród wszystkich, na których odbywają się wyścigi F2 w tym sezonie. Znajomość miejsca to nie wszystko, jednak taka wiedza zwiększa szanse kierowcy.
Natalię być może zoabzcymy dopiero w Walencji. |
fot. Cyfra +
|
– Ogromnie żałuję tego, że nie pojadę do Oschersleben. To zwyczajny pech, żeby ulec kontuzji tuż przed wyścigiem – podsumowała rozgoryczona Natalia.
Do wypadku doszło w czasie jazdy na rowerze w rodzinnym Koszalinie, gdzie Natalia spędzała wakacje i zarazem przygotowywała się do pierwszego wrześniowego wyścigu. Dla kierowców wyścigowych utrzymanie formy fizycznej jest bardzo ważne, więc także na czas wakacji Natalia miała dopasowany trening kondycyjny, nie tak wytrzymałościowy jak ten poza sezonem wyścigowym, jednak utrzymujący wysoką dyspozycyjność startową zawodniczki. Składały się na niego głównie ćwiczenia „kardio” w siłowni, gra w tenisa, którą zawodniczka bardzo lubi oraz jazda na rowerze i bieganie. Właśnie w czasie jazdy na rowerze Natalia nieszczęśliwie się przewróciła, upadek spowodował uraz kolana i ręki. Gdyby nie fakt, że to kolano już kiedyś ucierpiało w czasie wypadku na torze w Stanach Zjednoczonych, gdy Natalia jeździła w serii Star Mazda, to pewnie skończyłoby się tylko stłuczeniem. Obecnie noga jest opuchnięta, wkrótce okaże się, czy będzie potrzebny zabieg chirurgiczny.
W Oschersleben odbędzie się 15. i 16. runda wyścigów, w poprzednich Natalia dwukrotnie zajęła punktowane miejsca w pierwszej dziesiątce (Algarve, Hiszpania), w pozostałych była blisko pierwszej dziesiątki.
Natalia ma nadzieję, że pojedzie w ostatnim wyścigu Formuły 2 w Walencji w dniach 17-19 września.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: