Wybrano najlepsze dziecięce plakaty o bezpieczeństwie ruchu drogowego
Uczniowie z 5 szkół podstawowych zostali zakwalifikowani przez Jury do krajowego Finału 11. edycji konkursu plastycznego organizowanego przez Renault. Finaliści będą walczyć o kilkudniową wycieczkę do Parku EuroDisneyland pod Paryżem oraz umieszczenie ich plakatu na billboardach w całej Polsce.
Jury konkursu złożone z przedstawicieli Ministerstwa Edukacji Narodowej, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, Instytutu Transportu Samochodowego oraz patronów medialnych i organizatorów. |
![]() |
fot. Renault
|
W tegorocznej 11. edycji konkursu plastycznego udział wzięło 428 szkół podstawowych z całego kraju. Łącznie nadesłano 2112 plakatów obrazujących bezpieczną drogę do szkoły. Spośród otrzymanych prac Jury zakwalifikowało do krajowego Finału 5 plakatów, a także przyznało 25 wyróżnień. Przy wyborze najlepszych prac kapituła kierowała się takimi kryteriami, jak zgodność z tematem konkursu, pozytywne przesłanie, jakość, kreatywność i oryginalność plakatu.
– Na podkreślenie zasługuje fakt, że wśród uczestników konkursu są szkoły, które od kilku lat konsekwentnie uczą dzieci, jak bezpiecznie poruszać się po drodze. Bardzo nas cieszy, że do tegorocznej 11. edycji przystąpiły regiony, które dotychczas nie wdrażały programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Ich prace zrobiły na nas duże wrażenie, a kilka zakwalifikowało się do finału krajowego – powiedziała Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska.
Autorzy pięciu finałowych prac będą teraz rywalizować o nagrodę główną podczas krajowego Finału konkursu organizowanego w ramach programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault, który odbędzie się w kwietniu 2011 w Warszawie. Zadaniem finalistów będzie zaprezentowanie krótkich programów artystycznych ilustrujących hasła przewodnie swoich plakatów. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę na międzynarodowym Finale konkursu w Parku EuroDisneyland pod Paryżem, a ich plakat zostanie umieszczony na billboardach w całej Polsce.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: