
Wybierz najciekawszego customa Harley-Davidson
Rozpoczął się czwarty i największy konkurs modyfikacji custom pod nazwą Bitwa Królów (Battle of the Kings). Ponad 200 dealerów Harley-Davidson z Europy walczy o tytuł Króla Custom 2018 prezentując jedyne w swoim rodzaju, dwukołowe dzieła sztuki custom.
W tym roku, jako bazy do modyfikacji można było użyć dowolnego modelu Harley-Davidson z rodziny Dark Custom – Street 750, Street Rod, Iron 883, Forty-Eight i Roadster, a także dwóch najnowszych modeli Softail z rocznika 2018 – Fat Bob i Street Bob.
Zasady konkursu są proste – koszt modyfikacji maszyny nie może przekroczyć 6000 euro oraz należy użyć minimum 50% oryginalnych części i akcesoriów H-D. Motocykl musi być dopuszczony do ruchu.
W polskich salonach zbudowano tym razem sześć wyjątkowych maszyn custom, które dla mechaników H-D były polem do wykazania się pomysłami, kreatywnością, umiejętnościami i sztuką indywidualizacji. Motocykle biorące udział w konkursie są już gotowe i można na nie głosować do 18 lutego na specjalnej stronie internetowej
https://customkings.harley-davidson.com/pl_pl.
Głosujący wybiorą w pierwszym etapie regionalnego lub krajowego Króla Custom, który weźmie udział w finałowej walce o tytuł Króla Custom 2018 i koronę Bitwy Królów, podczas targów EICMA w Mediolanie gdzie będą zaprezentowane wszystkie maszyny finalistów.
W tegorocznej Bitwie Królów bierze udział 6 polskich salonów Harley-Davidson – Appaloosa z Wrocławia, Arrow z Katowic, Dragon z Krakowa, HD Łódź, HD Rzeszów i HD Szczecin. Pod koniec lutego okaże się, kto jest zwycięzcą etapu regionalnego, oraz czy będzie nim jeden z salonów reprezentujących Polskę.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: