
Wspaniały wynik Gosi Rdest w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju
Styczniowy start Gosi w Dubaju to niewątpliwie imponująca inauguracja nadchodzącego sezonu. Za sterami nowego dla niej auta – Porsche 911-II Cup, z nowym zespołem – Molitor Racing Systems Gosia ponownie staje na podium.
Zaczyna budować się mała tradycja w karierze Gosi Rdest – kolejny raz otwiera sezon startem w 24-godzinnym egzotycznym wyścigu, co więcej – trzeci raz staje na jego zakończenie na podium. To niewątpliwie koło zamachowe przed zbliżającymi się seriami wyścigowymi. Ogromny wysiłek dla organizmu, trudne warunki jazdy nocnej, wielokrotne siadanie za kierownicą w kilkugodzinnych odstępach, praca zespołowa, brak snu – wszystkie te wyzwania zostały pokonane w pięknym stylu.
Auto z Gosią dzieliło czterech kierowców, dwójka Austriaków – Helmut Rödig i Christopher Zöchling, Japończyk Yutaka Matsushima oraz Niemiec, Wolfgang Triller. Duch zespołu udzielał się poprzez nieocenione przy długich dystansach wsparcie, troskę, wymienianie się spostrzeżeniami i przekazywanie bezcennych wskazówek.
Pełna tabela wyników:
https://www.24hseries.com/2019/24h-dubai-2019/results
Kilka słów podsumowania od Gosi.
Jestem bardzo zadowolona z tegorocznego startu w Dubaju, naprawdę fantastyczny początek sezonu. Z Dubaju wróciłam z pucharem za drugie miejsce w klasie 991. Pierwszy raz ścigałam się pucharowym Porsche, co było też dla mnie ogromnym wyzwaniem. Na szczęście w zespole miałam doświadczonego zawodnika Christophera Zochlinga, którego wskazówki, rady dotyczące tej tylnonapędowej bestii były naprawdę nieocenione.
Jest znaczna różnica w prowadzeniu Audi R8 LMS GT4, Audi R8 LMS GT3 a pucharowym Porsche 911 GT3. Na szczęście mieliśmy poniedziałkowe treningi, gdzie udało mi się nauczyć i zrozumieć ten samochód. Cały weekend wyścigowy był z dużymi przygodami, w ogóle nie braliśmy udziału ani w środowych, ani w czwartkowych treningach, z racji na zdarzenie na torze spowodowane przez Japońskiego kierowcę który na drugim zakręcie nie opanował nadsterowności samochodu i uderzył tyłem samochodu w ścianę, a jak wiemy w Porsche to jest całe serce samochodu. Skutecznie zespół MRS, którego barwy reprezentowałam robił wszystko co w ich mocy, aby samochód mógł stawić się na kwalifikacje – udało nam się przejechać jedno kółko kwalifikacji, co pozwoliło osiągnąć nam piąte miejsce w klasie. Sam wyścig też był bardzo emocjonujący. Christopher Zochling, który startował z piątego miejsca przebił się na pierwsze, już na pierwszym okrążeniu, niestety w 50 minucie wyścigu złapał kapcia, przez co zjechał do boksu i przejechał krótszy stint.
Kolejne 23 godziny to było odrabianie, walka z hamulcami, które zaczęły w ostatnich 4 godzinach szwankować ale finalnie udało się, dowieźliśmy drugie miejsce, jest to naprawdę fantastyczny start, duża radość i podwójna motywacja na nadchodzący sezon.
Gosię wspierają: Ravenol, DeWalt, Epos, Emka S. A., A/B/C, Bahco, Olimp Sport Nutrition
Social Media:
Facebook: https://www.facebook.com/GosiaRdestOfficial/
Instagram: https://www.instagram.com/gosia.rdest/
WWW: http://www.gosiardest.com/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCUSP5guEpLtT0E1SX_vzwzw
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: