Wreszcie Rubens
To było jedno z tych zwycięstw, które naprawdę przyjemnie się ogląda, niezależnie od tego, komu kibicujemy. Rubens Barrichello wygrywał już wyścigi , ale ostatni raz miało to miejsce w 2004 roku z zespołem Ferrari.
Rubens Barrichello, Brawn GP |
![]() |
fot. Brawn GP
|
Brazyliski kierowca Brawn GP jest tak sympatyczny i co za tym idzie lubiany, że trudno powstrzymać się od pozytywnej reakcji na jego zwycięstwo. Pozostający nieco w cieniu lidera klasyfikacji Jensona Buttona, Barrichello czekał na dzisiejsze zwycięstwo bardzo długo. Jenson zajął dzisiaj 7. miejsce.
Przyjemnie było widzieć nieskrempowaną radość Rubensa na podium. Nie miał szczęścia na torze w Walencji Lewis Hamilton. Brytyjczyk został za długo przytrzymany w czasie drugiego dotankowania. Brak przygotowanych do zmiany opon przedłużył jego pobyt w pitlane, co spowodowało utratę prowadzenia i szansy na zwycięstwo. Z pewnością GP Europy nie było udanym występem zespołu Red Bull. Sebastian Vettel nie ukończył wyścigu. Po raz drugi podczas tego weekendu zawiódł silnik w jego bolidzie. Trzecim zawodnikiem na podium był Kimi Raikkonen, który pojechał bardzo dobry, spokojny wyścig. Po nienajlepszym starcie z brudnej strony toru, Robertowi Kubicy udało się zdobyć dzisiaj 8. miejsce czyli 1 punkt.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Okrążenia |
Czas |
Poz. start |
Punkty |
1 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn-Mercedes |
57 |
1:35:51.289 |
3 |
10 |
2 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
57 |
+2,3 sek |
1 |
8 |
3 |
4 |
Kimi Räikkönen |
57 |
+15,9 sek |
6 |
6 |
|
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
57 |
+20,0 sek |
2 |
5 |
5 |
16 |
Williams-Toyota |
57 |
+20,8 sek |
7 |
4 |
|
6 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
57 |
+27,7 sek |
8 |
3 |
7 |
22 |
Jenson Button |
Brawn-Mercedes |
57 |
+34,9 sek |
5 |
2 |
8 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
57 |
+36,6 sek |
10 |
1 |
9 |
14 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
57 |
+44,9 sek |
9 |
– |
10 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
57 |
+47,9 sek |
12 |
– |
11 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
57 |
+48,8 sek |
11 |
– |
12 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India-Mercedes |
57 |
+63,6 sek |
16 |
– |
13 |
9 |
Toyota |
57 |
+64,5 sek |
18 |
– | |
14 |
10 |
Toyota |
57 |
+86,5 sek |
13 |
– | |
15 |
8 |
Renault |
57 |
+91,7 sek |
14 |
– | |
16 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso-Ferrari |
56 |
+1 okrążenie |
19 |
– |
17 |
3 |
Luca Badoer |
Ferrari |
56 |
+1 okrążenie |
20 |
– |
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams-Toyota |
53 |
Wyc. |
17 |
– |
Wyc. |
12 |
Sebastian Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
41 |
Awaria hamulców |
15 |
– |
Wyc. |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
23 |
Awaria silnika |
4 |
– |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: