Wrażenia uczestniczek szkolenia z Eco-drivingu
Oto wrażenia ze szkolenia w Skoda Auto Szkole z eco-drivingu trzech uczestniczek Motocaina Team.
Czy jazda w myśl eco drivingu przekonała nas? Zawsze po szkoleniu wysyłam maila do moich konkursowiczek – z pytaniem o to, co sądzą o zajęciach oraz czy są z nich zadowolone, czy też nie? I naturalne jest to, że w takim teamie, z taką załogą nie może być inaczej, a moje pytanie… okazuje się czysto retoryczne. Zawsze jednak ciekawią mnie reakcje uczestniczek. W końcu czy takie jednodniowe szkolenie daje wymierne korzyści, cokolwiek zmienia w stylu jazdy, a jego „treść” można wdrożyć w życie, szczególnie u takich osób jak dziewczyny, które są młode i lubią mieć frajdę z jazdy? Poniżej ich wypowiedzi.
Motocaina Team na szkoleniu z eco-drivingu w Szkole Auto Skoda |
fot. Skoda |
Kasia
Szkolenie z eco driving przeszło moje oczekiwania. Początkowo myślałam, że będzie nudno, bo eco jazda do tej pory kojarzyła mi się z czyś powolnym i mozolnym. Jakże się myliłam! Nie dość że było wesoło, dynamicznie i bardziej komfortowo niż początkowo sądziłam, to po testach porównawczych przeżyłam szok. Wdrażając w życie złote zasady eco drivingu przejechałam ten sam dystans, co wcześniej o całą minutę szybciej, auto potrzebowało średnio o 1,1 l paliwa na 100 km mniej, to jeszcze moja średnia prędkość podskoczyła o 2 km/h.
Jednak największym zaskoczeniem był dla mnie powrót z Poznania do domu (Piła). Postanowiłam zastosować się do stylu eco, bo mi się po prostu spodobał. Jechałam bez stresu. Wszyscy mnie wyprzedzali, ale mi to nie przeszkadzało, ponieważ nie byłam zawalidrogą, a i tak doganiałam ich co jakiś czas na światłach, czy skrzyżowaniach. Jechałam w 100% przepisowo, obeszło się też bez drogich „pocztówek” z trasy, a co najlepsze – dojechałam do domu o 10 minut szybciej!
Powinniście sami się przekonać i skorzystać ze szkolenia Eco Driving w ŠKODA Auto Szkoła. Szczerze polecam dosłownie wszystkim. Jest merytorycznie i przy okazji bardzo wesoło.
Karolina
Szkolenie daje duże możliwości pod względem nauki jazdy w stylu eco, ale przede wszystkim – świadomość, że taka jazda jest tak naprawdę interesująca, płynniejsza, mniej monotonna, ale przede wszystkim jest bardziej ekonomiczna i przy okazji przyjazna środowisku naturalnemu. Bardzo cenna okazała się głównie wiedza jak jeździć, aby jednak auto zużywało mniej paliwa, czyli oszczędniej i w sposób bardziej przyjazny środowisku. Choć może to się wydawać niemożliwe, nasza wiedza jak i praktyczne umiejętności wzrosły podczas kilku godzin tak naprawdę bardzo dobrej zabawy. Na kursie panuje niesamowicie pozytywny klimat i przyjazna atmosfera, co w głównej mierze jest zasługą bardzo fajnych, sympatycznych, z bogatą wiedzą, pozytywnie nastawionych i chyba zawsze uśmiechniętych instruktorów. W przyszłości bardzo chętnie wezmę udział w kolejnych szkoleniach o wyższych stopniach zaawansowania, aby dalej doskonalić swoją technikę jazdy, jak również wiedzę i świadomość z tym związaną, co dla mnie – osoby, która ma od 3 miesięcy prawo jazdy – jest bardzo istotne.
Małgosia
Dla mnie udział w tym szkoleniu był złamaniem stereotypów zakorzenionych w mojej głowie. Myślałam eco driving – czułam niechęć, bo to nuda, 0-100 km/h trwające wieczność, frustracja za kołkiem… A tu szok! Jest trochę dynamiki, jest w tym jakaś odmienna technika, jest czas na „ogarnięcie” całej sytuacji na drodze, a nie tylko wiszenie na czyimś „tyłku” i wiązanka pod nosem w stylu – „Boże jak on się wlecze”.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: