
Wraz z 44. Rajdem Świdnickim rusza rajdowy sezon
Już w najbliższy piątek o godzinie 17.30 na Rynku w Świdnicy ceremonią startu rozpocznie się 44. Rajd Świdnicki-KRAUSE – 1. Runda Castrol Inter Cars RSMP. Do rywalizacji przystąpią również cztery zawodniczki.
Rajd Świdnicki to jedna z najstarszych imprez samochodowych w Polsce, która na Dolny Śląsk przyciąga tysiące kibiców sportów motorowych. Po uroczystym starcie w piątek, zawodnicy mają czas na odpoczynek, by w sobotę od godziny 12.39 rozpocząć jazdę po rajdowych odcinkach. Pierwszy dzień rywalizacji to 7 odcinków specjalnych, a meta 1. etapu zaplanowana jest na godz. 20:04.
W niedzielę, podczas drugiego etapu załogi rywalizować będą na 5-ciu odcinkach, a ostatnią próbą rajdu będzie dodatkowo punktowany i bardzo widowiskowy Power Stage (15:06), który odbędzie się w centrum Świdnicy. Meta rajdu zaplanowana na godzinę 16.30 i odbędzie się na Rynku w Świdnicy.
Video zaproszenie na Rajd Świdnicki-KRAUSE:
Lista zgłoszeń do 44. Rajdu Świdnickiego-KRAUSE liczy sześćdziesiąt załóg. Wśród nich w samochodach rajdowych zobaczymy także kobiety, a będą to: dwie zawodniczki za kierownicą i dwie w roli pilota. Podkreślić należy, że załoga z numerem 55 będzie w pełni żeńska!
Z numerem 37. na trasy rajdu wyjedzie Balbina Gryczyńska w Fordzie Fiesta, a jej pilotem w tym sezonie pozostanie doświadczony Tadeusz Burkacki:
W Hondzie Civic Type-R z numerem 49 pojedzie para Tomasz i Agnieszka Pyra. Załoga ma już za sobą małą rozgrzewkę:
Honda Civic z numerem 55 ma na pokładzie w pełni żeńską obsadę: za kierownicą Klaudia Temple, a w roli pilota – Katarzyna Pytel-Majkowska. Świetną informacją jest to, że Klaudia i Kasia planują startować razem cały sezon:
Zapraszamy na rajdowe odcinki w Kotlinie Kłodzkiej!
Więcej informacji o rajdzie i jego wyniki znajdziecie na oficjalnej stronie rajdu: http://rajdkrause.pl/
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: