
Women’s World Car of the Year 2020 – znamy finalistów! Które samochody najbardziej podobały się kobietom?
Women's World Car of the Year to jedyna w branży motoryzacyjnej nagroda przyznawana wyłącznie przez kobiety. Które samochody mają szansę ją wygrać?
Jurorki Women’s World Car of the Year wybrały samochody-finalistów, nominowane do jedynej w branży motoryzacyjnej nagrody przyznawanej wyłącznie przez kobiety. Jury skupia 48 dziennikarek motoryzacyjnych pochodzących z 38 różnych krajów.
Finalistami Women’s World Car of the Year 2020 są:
Samochód miejski | Samochód rodzinny | Samochód luksusowy |
Peugeot 208 | BMW Seria 4 | Mercedes-Benz Klasy S |
Toyota Yaris | Skoda Octavia | Lexus LC500 Cabrio |
Honda Jazz | Audi A3 | Rolls-Royce Ghost |
Samochód sportowy | Urban SUV | Średni SUV |
Ferrari F8 Spider | Peugeot 2008 | Land Rover Defender |
Maserati MC20 | Renault Captur | Mercedes-Benz GLA |
McLaren GT | Kia Sonet | Hyundai Tucson |
Duży samochód | 4×4 Pick-up | Samochód elektryczny |
Kia Sorento | Ford F-150 | Honda e |
Ford Explorer | Mitsubishi L-200 | VW ID.3 |
BMW X6 | Chevrolet Silverado | Polestar 2 |
Przeczytaj też: Hyundai Tucson nowej generacji zaprezentowany w Polsce! Jak wygląda i ile będzie kosztować?
Nowy system głosowania wprowadzony w tym roku wymagał od członkiń jury wybrania trzech najlepszych samochodów z każdej kategorii. Podejmując decyzję, jurorki wzięły pod uwagę takie kwestie jak właściwości jezdne, przestrzeń i komfort, łączność, bezpieczeństwo, oszczędność paliwa, stosunek jakości do ceny oraz styl i wygląd.
Zakwalifikowały się samochody, które były wypuszczane od stycznia do grudnia 2020 roku.
Zwycięzca każdej kategorii zostanie ogłoszony pod koniec lutego.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: