
Women’s World Car of the Year 2017
Hyundai Ioniq z tytułem Women’s World Car of the Year 2017 - jedyną nagrodą przyznawaną w motoryzacji wyłącznie przez kobiety! Jakie modele wyróżniono w pozostałych kategoriach?
Główną nagrodę Women’s World Car of the Year 2017 zdobył Hyundai Ioniq, z nieco mniejszą liczbą punktów zostawiając głównego konkurenta – Mazdę CX5.
Hyundai Ioniq, który występuje w wersji hybrydowej, elektrycznej oraz hybrydowej z możliwością ładowania zewnętrznego – podbił kobiece serca!
A w sześciu kategoriach przyznano dodatkowe wyróżnienia:
Budget Car: Ford Fiesta
Green Car: Hyundai Ioniq
Performance Car: Honda Civic Type R
Lista laureatów tytułu Women’s World Car of the Year z ubiegłych lat:
2016: Jaguar F-Pace
2015: Volvo XC90
2014: Mercedes-Benz S-Class
2013: Ford Fiesta EcoBoost
2012 Range Rover Evoque
2011: BMW 5 Series i Citroën DS3 (krawat)
2010: Jaguar XF
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Nareszcie jakiś plebiscyt z punktu widzenia kobiet. Przecież nie jesteśmy gorszymi kierowcami od mężczyzn 😉 Prawko mam już ponad 15 lat i różnymi samochodami jeździłam, ale najwygodniejsze są jednak suvy. Do pracy mam spory kawałek, więc sporo czasu spędzam za kółkiem i nie wyobrażam sobie przejścia z mojego korando na mały kompakt.