Wizja wykorzystania energii wodorowej wg Hyundaia
Hyundai zaprezentował wizję wykorzystania energii wodorowej w filmie, który miał swoją premierę w serwisie YouTube podczas tegorocznego Dnia Ziemi.
Hyundai świętuje Dzień Ziemi nowym filmem przygotowanym w ramach Światowej Kampanii Wodoru i angażuje do filmu popularną grupą K-pop BTS.
Każdy z członków zespołu BTS oddał jeden z elementów wspaniałej przyrody: szmaragdowy ocean (emerald ocean), czystą biel (pure-white), błękit nieba (sky blue), promienie słońca (sun-kissed), krystaliczne krople deszczu (crystalline raindrops), rozgwieżdżone niebo (starlit) oraz leśną świeżość (woody fresh). Zasilany wodorem Hyundai Nexo pojawia się pod koniec filmu, jako wyraz wizji firmy dotyczącej wykorzystania energii wodorowej – pozytywnej energii lepszego jutra.
Opublikowany 22 kwietnia, z okazji Dnia Ziemi, film przypomina o potrzebie utrzymywania naszej planety w czystości, a także o niezwykłych darach Matki Natury, które często są uznawane za oczywiste. Premiera filmu miała miejsce na oficjalnym, ogólnoświatowym kanale firmy w serwisie Youtube (@HyundaiWorldwide).
Film posiada dwie wersje: 60- i 120- sekundową. W najbliższych tygodniach będą one również emitowane jako reklamy telewizyjne, w największych stacjach na całym świecie.
Kolejną częścią globalnej kampanii promującej wodór jest wyzwanie #DarkSelfieChallenge, które wystartowało 13 kwietnia, na kilka dni przed Dniem Ziemi. Podejmujący wyzwanie mogą w prosty sposób wziąć udział w Dniu Ziemi bez wychodzenia z domu. Wystarczy zgasić światło i zrobić selfie z włączoną lampą błyskową. Uczestnicy są zachęcani do udostępniania swoich zdjęć w mediach społecznościowych z hashtagami #DarkSelfieChallenge oraz #EarthDay do dnia 4 maja.
W 2019 roku Hyundai Motor we współpracy z władzami miasta Seul wykorzystał pięć samochodów NEXO, by wytworzyć prąd potrzebny do rozświetlenia fasady budynku Biblioteki Miejskiej w Seulu podczas akcji gaszenia świateł w mieście.
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Zostaw komentarz: