
Wiemy, kiedy Toyota zaprezentuje nowego elektrycznego SUV-a. Czy to możliwe, że już go wcześniej widziałyśmy?
Światowa rodzina elektrycznych SUV-ów zyska niedługo nowego członka. W kwietniu, na targach Shanghai Motor Show 2021,Toyota zaprezentuje nowego elektrycznego SUV-a z zasilaniem akumulatorowym. Tylko czy faktycznie jest „nowy”?
Toyota zapowiedziała, że na targach Shanghai Motor Show 2021 w kwietniu zaprezentuje średniej wielkości elektrycznego SUV-a. Co już wiemy o tym aucie?
Samochód został zaprojektowany na nowej platformie e-TNGA, opracowanej specjalnie z myślą o zelektryfikowanych autach. Architektura e-TNGA ułatwia projektowanie nowych samochodów, ponieważ kluczowe komponenty samochodu mają na stałe wyznaczone miejsce w konstrukcji auta. Dzięki temu łatwiej jest wymieniać, modyfikować i zmieniać położenie pozostałych części. Platforma e-TNGA umożliwia zastosowanie napędu na tył, na przód oraz na cztery koła. Można na niej zamontować akumulatory o różnych pojemnościach i silniki o różnych mocach, odpowiednio do rodzaju samochodu i jego przeznaczenia.
Przeczytaj też: Toyota zapowiada nowego SUV-a z elektrycznym napędem na baterię!
W grudniu 2020 roku Toyota opublikowała zarys sylwetki nowego, elektrycznego modelu. Musimy przyznać, że coś on nam przypomina…
W kwietniu 2020 roku światło dzienne ujrzał nowy SUV Toyoty segmentu B, hybrydowy Yaris Cross. Został on oparty na platformie GA-B z serii TNGA.
Przeczytaj też: Toyota Yaris Cross – nowy SUV zaprezentowany! Zobacz jak wygląda na zdjęciach
Prawda, że podobne? Targi motoryzacyjne w Szanghaju rozpoczną się 19 i 20 kwietnia dniami prasowymi. Wystawa zostanie otwarta dla publiczności od 21 do 28 kwietnia 2021 roku. Wtedy przekonamy się, czy Toyota zaprezentuje światu elektryczną wersję Yaris Cross, czy też coś całkowicie innego i nowatorskiego.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: