
Whispers – aplikacja tylko dla posiadaczy Roll’s Royce’ów
Aplikacja Whispers daje możliwość bezpiecznej komunikacji pomiędzy klientami Rolls-Royce’a z całego globu. Biletem wstępu jest posiadanie nowego Rolls-Royce’a.
Klienci Rolls-Royce’a są unikalną częścią społeczeństwa: to przedsiębiorcy, wizjonerzy, głowy państw, monarchowie, twórcy i najjaśniejsze gwiazdy przemysłu rozrywkowego. Mobilny styl życia tej grupy zachęcił jej członków do poszukiwania sposobów, które umożliwiłyby im na bardziej systematyczne i osobiste zaangażowanie w markę.
Whispers został w pełni wdrożony w Wielkiej Brytanii, kontynentalnej Europie, na Bliskim Wschodzie i USA, a duża liczba klientów Rolls-Royce’a już czerpie korzyści z przynależności do tej ekskluzywnej grupy.
Whispers oferuje klientom możliwość bezpiecznej współpracy z innymi właścicielami Rolls-Royce’ów, szefostwem i zarządem Rolls-Royce’a, dzielenia się pomysłami, możliwościami biznesowymi oraz społecznymi kontaktami, które umocnią i zainspirują tych, którzy zmieniają świat. Współpracując z ekspertami, mogą zaprojektować i wybudować własny tor wyścigowy albo zamówić spersonalizowany zestaw do gry w Monopol, w którym znajdą się ich własne nieruchomości czy inne dobra.
W ofercie są także luksusowe wyprawy po całym świecie. Ekspedycja do Antarktyki czy na afrykańskie safari zostanie zorganizowane po kilku kliknięciach w ekran. Użytkownicy Whispers są zapraszani na ekskluzywne wydarzenia organizowane przez markę Rolls-Royce, np. zwiedzanie prywatnych kolekcji najznamienitszych marszandów świata czy weekend w Villa D-Este podczas Concours D’Elegance.
Whispers to ekskluzywna cyfrowa przestrzeń dla klientów Rolls-Royce’a z całego świata. Wciąż ewoluująca – by zapewnić swoim użytkownikom aktualne, dopasowane do ich zainteresowań treści – przyciąga do siebie wiele z najbardziej wpływowych i interesujących osobowości tego świata.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: