Według BMW kobiety wolą pisać ręcznie
W czasach, gdy styl pisma jest raczej wyborem między Courier New a Times New Roman, BMW przypomina o klasycznej formie pisania w swoim sondażu BMW Hadwritten Beauty.
zestaw: pióro i długopis od BMW |
![]() |
fot. BMW
|
Według badania przeprowadzonego na tysiącu obywateli Niemiec, pisanie ręczne wciąż cieszy się dużą popularnością i sentymentem, szczególnie jeśli chodzi o listy miłosne. Ponad 50 procent badanych jest zadowolonych ze swojego stylu pisma, a wśród kobiet jest to aż 62 procent. Co więcej, znacząca większość ankietowanych kobiet, bo aż 82 procent uważa, że najbardziej cieszą się z ręcznie pisanego listu. Dla porównania, jedynie 10,5 procent kobiet i mężczyzn uważa, że e-mail czy sms jest równie ważny i przekonujący, co ręcznie napisana notka.
Z badania BMW wynika, że pióro wieczne jest wciąż cieszy się popularnością, i że sam fakt napisania czegoś w ten wytworny sposób dodaje mu elegancji. Tu kolejny raz kobiety wiodą prym – ponad 60 procent uznaje pióro wieczne za świetny podarunek, a aż 70 procent uważa, że pisanie piórem wiecznym sprawia wrażenie bardziej atrakcyjnego od mniej klasycznych odpowiedników. To przybór na specjalne okazje, takie jak podpisanie aktu małżeństwa.
Jednak najpopularniejszym przyborem do pisania jest według badaczy z BMW pióro kulkowe. To niezastąpione narzędzie dziennikarzy i freelancerów, nawet pomimo ciągłego wypierania przez technikę. I znowu to kobiety częściej sięgają po pióro kulkowe lub też posiadają je przy sobie w razie potrzeby. Statystyki są przeważające – aż 89 procent wszystkich ankietowanych preferuje i używa pióra kulkowego do napisania krótkiej notki lub przypomnienia.
Czy więc nie mamy się co martwić mówiąc, że pismo ręczne zostanie wkrótce wyparte przez wszechobecne klawiatury? Najwyraźniej, jak twierdzi BMW, klasyka zawsze pozostanie w modzie. Na oficjalnych stronach BMW można kupić pióra kulkowe w cenach już od niecałych trzech euro. Może to dobry pomysł na prezent? W końcu święta praktycznie za pasem.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: