Wavecamper Renault Trafic – kamper dla czterech osób
Samochód w zabudowie campervan ma spełniać oczekiwania rodziny czy grupy znajomych podczas krótkich wyjazdów weekendowych oraz wakacyjnych.
Dzięki kompaktowym wymiarom oraz innowacyjnemu układowi wnętrza (5,4 m długości oraz 2,0 m wysokości) może być wykorzystywany do wielu zastosowań, niekoniecznie tylko do użytku wakacyjnego czy wyjazdów weekendowych.
Samochód doskonale sprawdzi się podczas codziennych zadań, jak np. odwożenie dzieci do szkoły, dojazd do pracy czy wyjazd na zakupy (wysokość ze złożonym dachem wynosi najczęściej poniżej 200 cm, dlatego możemy nim wjechać do większości galerii handlowych). Dzięki łatwemu demontażowi foteli oraz łóżka dolnego szybko uzyskujemy przestrzeń bagażową o długości do 300 cm.
Wykorzystując system szynowy, możemy zabezpieczyć przewożony towar. Wavecamper zapewnia również wygodne miejsce do przebywania wewnątrz oraz szereg udogodnień (np. stolik i dodatkowa instalacja elektryczna), które sprawiają, że będzie też odpowiednim miejscem dla chętnych do pracy poza biurem, w ładnym otoczeniu.
Wavecamper Renault Trafic dzięki opcjonalnym dodatkowym fotelom w kilka minut może się przystosować do przewozu 6 osób. Samochód standardowo wyposażony jest w cztery fotele. Cechą charakterystyczną auta są między innymi pojedyncze fotele w systemie szynowym, które umożliwiają aranżację wnętrza na wiele sposobów. Istnieje możliwość przestawiania foteli, ich dołożenia lub całkowitego demontażu. Innowacyjna zabudowa Wavecamper Renault Trafic charakteryzuje się szeroką funkcjonalnością.
Zabudowa Wavecamper Renault Trafic oferuje lodówkę kompresorową firmy Dometic, instalację elektryczną z dodatkowym akumulatorem, kompletną izolację z tapicerskim wykończeniem wnętrza, zlewozmywak ze szklaną pokrywą i zintegrowanym składanym kranem, składany stolik za siedzeniem kierowcy, który może być używany również poza pojazdem i wiele innych udogodnień.
Samochód został wyposażony w standardzie w panel solarny o mocy 100 W wraz z instalacją solarną. Opcjonalnie można zwiększyć moc panelu (za dodatkową opłatą) do 150–160 W. Bardzo ważnym elementem jest także kompletna zabudowa meblowa najwyższej jakości, wykonana z lekkiej sklejki z odpornym na uszkodzenia laminatem CPL.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: