Wavecamper Renault Trafic – kamper dla czterech osób
Samochód w zabudowie campervan ma spełniać oczekiwania rodziny czy grupy znajomych podczas krótkich wyjazdów weekendowych oraz wakacyjnych.
Dzięki kompaktowym wymiarom oraz innowacyjnemu układowi wnętrza (5,4 m długości oraz 2,0 m wysokości) może być wykorzystywany do wielu zastosowań, niekoniecznie tylko do użytku wakacyjnego czy wyjazdów weekendowych.
Samochód doskonale sprawdzi się podczas codziennych zadań, jak np. odwożenie dzieci do szkoły, dojazd do pracy czy wyjazd na zakupy (wysokość ze złożonym dachem wynosi najczęściej poniżej 200 cm, dlatego możemy nim wjechać do większości galerii handlowych). Dzięki łatwemu demontażowi foteli oraz łóżka dolnego szybko uzyskujemy przestrzeń bagażową o długości do 300 cm.
Wykorzystując system szynowy, możemy zabezpieczyć przewożony towar. Wavecamper zapewnia również wygodne miejsce do przebywania wewnątrz oraz szereg udogodnień (np. stolik i dodatkowa instalacja elektryczna), które sprawiają, że będzie też odpowiednim miejscem dla chętnych do pracy poza biurem, w ładnym otoczeniu.
Wavecamper Renault Trafic dzięki opcjonalnym dodatkowym fotelom w kilka minut może się przystosować do przewozu 6 osób. Samochód standardowo wyposażony jest w cztery fotele. Cechą charakterystyczną auta są między innymi pojedyncze fotele w systemie szynowym, które umożliwiają aranżację wnętrza na wiele sposobów. Istnieje możliwość przestawiania foteli, ich dołożenia lub całkowitego demontażu. Innowacyjna zabudowa Wavecamper Renault Trafic charakteryzuje się szeroką funkcjonalnością.
Zabudowa Wavecamper Renault Trafic oferuje lodówkę kompresorową firmy Dometic, instalację elektryczną z dodatkowym akumulatorem, kompletną izolację z tapicerskim wykończeniem wnętrza, zlewozmywak ze szklaną pokrywą i zintegrowanym składanym kranem, składany stolik za siedzeniem kierowcy, który może być używany również poza pojazdem i wiele innych udogodnień.
Samochód został wyposażony w standardzie w panel solarny o mocy 100 W wraz z instalacją solarną. Opcjonalnie można zwiększyć moc panelu (za dodatkową opłatą) do 150–160 W. Bardzo ważnym elementem jest także kompletna zabudowa meblowa najwyższej jakości, wykonana z lekkiej sklejki z odpornym na uszkodzenia laminatem CPL.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: