
W czasie pandemii samochód nie służy tylko do jazdy. To mobilne centrum rozrywki
Pandemia koronawirusa wszystkim daje się we znaki. Zamknięci w domach i mieszkaniach w pewnym momencie mamy już dość naszych „czterech ścian”. Wtedy wybawieniem okazuje się samochód.
W trakcie lockdownu 4 na 10 osób używa swojego samochodu jako miejsca do pracy, wypoczynku czy oglądania telewizji, wynika z badania przeprowadzonego przez markę Peugeot w Wielkiej Brytanii.
W pandemii samochody nie służą nam już tylko do przemieszczania się punktu A do punktu B. Przyjęły na siebie nowe role, od zapewniania relaksującego schronienia po pełnienie funkcji zdalnej przestrzeni biurowej. I wywiązują się z nich znakomicie!
Przeczytaj też: Z czym kojarzą nam się popularne marki samochodów?
Brytyjczycy chętnie wykorzystywali samochód jako dodatkową przestrzeń do pracy, miejsce do wypoczynku, a nawet do nadrobienia zaległości w programach telewizyjnych podczas pandemii. Można chyba jednak założyć, że w innych krajach sytuacja jest podobna.
Na pytanie, jakie czynności wykonywali kierowcy w swoich samochodach, ponad połowa odpowiedziała, że znalazła spokojne miejsce na relaks z dala od innych, podczas gdy dla 47% samochód stał się miejscem, w którym można było nadrobić zaległości w programach telewizyjnych, a 43% wykorzystywało swoje samochody jako miejsce do czytania książek. Jedna trzecia respondentów stwierdziła, że wykorzystywała swój samochód jako miejsce pracy.
Przeczytaj też: Eco Driving, czyli jak jeździć ekologicznie? Siedem rad, które warto stosować
Co ciekawe, 37% badanych stwierdziło, że byliby bardziej skłoni do korzystania z samochodu w ten sposób, gdyby posiadali samochód elektryczny, nie emitujący spalin.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: