W Arłamowie poznamy rajdowego Mistrza Polski!
W dniu dzisiejszym rusza ostatnia runda rajdowych mistrzostw Polski - 2. Rajd Arłamów. Do rywalizacji w rajdzie zgłosiło się jedynie 28 załóg, a zawodniczki reprezentować będzie Katarzyna Pytel-Majkowska.
Mimo słabej obsady rajd może być bardzo emocjonujący, gdyż w grze o najwyższy, rajdowy laur wciąż pozostaje trzech kierowców: Łukasz Habaj, Bryan Bouffier i ubiegłoroczny zwycięzca Rajdu Arłamów, Grzegorz Grzyb. Po siedmiu rozegranych rundach różnice punktowe w czołówce są minimalne.
Trasę ośmiu odcinków specjalnych wytyczono na bardzo wymagających, krętych drogach wschodniej części województwa podkarpackiego. Po zmroku będą rozgrywane 4 odcinki piątkowe, a w sobotę rywalizacja rozpocznie się z samego rana. Zawodnicy wystartują do rajdu z przemyskiego rynku, w piątek, 13 listopada, o godz. 15:30. Na metę pod Hotelem Arłamów (gdzie przez cały rajdowy weekend znajdować się będzie baza rajdu i park serwisowy) dotrą w sobotę, o godz. 16:00. Wtedy też poznamy nowego Mistrza Polski.
Jedyną kobietą wśród zawodników będzie Katarzyna Pytel Majkowska, która towarzyszyć będzie Markowi Temple w Subaru Imprezie grupy Open z numerem 8:
– Na Rajdzie Arłamów nigdy nie startowałam, ale rok temu uczestniczyłam w nim w roli sędziego. Nie znam charakteru tych tras, a i tym samochodem jedziemy dopiero drugi raz – debiut miał miejsce na Cieszyńskiej Barbórce. Więc założenie na rajd jest takie, by poznać auto i dobrze się bawić! Decyzje o większości tytułów na koniec sezonu już zapadły, stąd frekwencja na tym rajdzie nie powala. Liczę jednak na emocje i rajdową atmosferę, trzymajcie mocno kciuki za nasz start – mówi Kasia przed startem.
Harmonogram rajdu i jego wyniki możecie śledzić na oficjalnej stronie: www.rajdarlamow.pl .
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: