
Volvo wprowadza nowy XC40 Recharge Plug-in Hybrid T4, drugą hybrydową wersję premium kompaktowego SUV-a
Progresywny i zakrojony na szeroką skalę program elektryfikacji Volvo dostarczył drugi benzynowo-elektryczny hybrydowy układ napędowy typu plug-in do kompaktowego SUV-a XC40. Wprowadzenie nowego XC40 Recharge Plug-in Hybrid T4 zwiększa wybór klientów i otwiera wysoce wydajną technologię hybrydową typu plug-in na szerszy rynek.
Nowy system hybrydowy typu plug-in łączy 129-konny 1,5-litrowy silnik benzynowy, 82-konny silnik elektryczny i akumulator litowo-jonowy 10,7 kWh, aby zapewnić w pełni elektryczny zasięg jazdy do 43 km. Oznacza to, że podróże do pracy można odbywać z zerową emisją z rury wydechowej i brakiem zużycia benzyny.
Siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów sprawi, że prowadzenie XC40 Recharge T4 powinno być łatwe i płynne.
Przeczytaj też: Nowy elektryczny SUV Volvo XC40 otwiera serię modeli Recharge
Oficjalne dane WLTP rejestrują emisję CO2 od zaledwie 47 g/km i oszczędność paliwa do 134,5 l/100 km. Ta wydajność leży u podstaw niskich codziennych kosztów eksploatacji XC40 Recharge T4.
Samochody będą dostępne w wersjach wyposażenia R-Design i Inscription, w cenie od 39 130 funtów, a pierwsze dostawy do klientów w Wielkiej Brytanii rozpoczną się w październiku 2020 roku.
Dodatkowo do gamy XC40 dodano również dwie nowe wersje benzynowe mild-hybrid – B4 o mocy 197 KM z napędem na przednie lub wszystkie koła oraz B5 o mocy 250 KM, wyłącznie z napędem na wszystkie koła.
Wraz z niedawnym wprowadzeniem Recharge Pure Electric P8, XC40 oferuje teraz w pełni elektryczny akumulator, hybrydę benzynowo-elektryczną typu plug-in i zelektryfikowany silnik benzynowy mild-hybrid, rozszerzając tym samym ambitny program elektryfikacji Volvo.
Volvo Cars w zeszłym roku ogłosiło, że chce być firmą neutralną dla klimatu. Ma to się stać do 2040 roku.
Przeczytaj też: Volvo rezygnuje z diesli!
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Cześć panowie, mam na imie Elwira 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : http://milepanie.pl/elwira05