
Volkswagen Touareg – polskie ceny
Właśnie zadebiutował na Poznań Motor Show. Nowego Touarega można już zamawiać w polskich salonach. Ile będzie kosztował?
Touareg trzeciej generacji jest oferowany z silnikiem 3.0 V6 TDI o mocy 231 KM lub 286 KM. W obu wypadkach jednostka napędowa seryjnie współpracuje z 8-stopniową automatyczną przekładnią Tiptronic. Ceny wynoszą, odpowiednio, 256.290 zł i 274.090 zł.
Najnowszy model Volkswagena może być wyposażony w liczne systemy wspomagające kierowcę, między innymi:
• system Night Vision, dzięki kamerze termowizyjnej identyfikujący w nocy ludzi i zwierzęta,
• system ułatwiający jazdę w korku i w miejscu robót drogowych (do 60 km/h zapewnia częściowo automatyczne kierowanie autem – utrzymuje Touarega na pasie ruchu, przyspiesza i hamuje),
• system monitorujący ruch poprzeczny, przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa,
• aktywny system czterech kół skrętnych,
• system zapobiegający przechyłom nadwozia z elektromechanicznie regulowanymi stabilizatorami,
• IQ.Light – matrycowe reflektory LED, czyli interaktywne sterowanie światłami drogowymi i mijania za pośrednictwem kamery,
• system Head-up Display, który wyświetla informacje bezpośrednio na przedniej szybie.
W nowym Touaregu Volkswagen prezentuje po raz pierwszy w pełni cyfrowy Innovision Cockpit, który łączy cyfrowe wskaźniki (12-calowy wyświetlacz Digital Cockpit) z najbardziej rozbudowanym systemem multimedialnym Discover Premium, którego ekran po przekątnej liczy aż 15 cali. Obydwa wyświetlacze razem tworzą cyfrowy zestaw informacyjno-komunikacyjno-rozrywkowy, który służy również do obsługi pokładowych funkcji. Za pośrednictwem Innovision Cockpit kierowca może dopasować działanie systemów asystujących oraz podnoszących komfort do osobistych upodobań. Największy SUV Volkswagena daje się personalizować równie łatwo jak smartfon.
W chwili rynkowego debiutu Volkswagen oferuje Touarega z oszczędnymi i mocnymi trzylitrowymi turbodieslami. Do wyboru są dwa silniki V6 o mocy 231 KM oraz 286 KM, od jesieni będzie dostępny benzynowy silnik V6 osiągający 340 KM. W późniejszym terminie dołączy do nich również turbodiesel 4.0 V8 o mocy 421 KM. Pierwsze samochody zamówione teraz pojawią się w Polsce pod koniec czerwca.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Trzeba będzie się przejechać do salonu i sobie porównać z rextonem jak to sie ma odnośnie ceny i wyposażenia. Na firme by sie przydał taki wygodny suv na dalsze trasy po Europie