![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2Fa3d49f0cebae135f9d910bfdf3390c0fd7e0f89a-scaled.jpg)
Volkswagen Touareg debiutuje na Motor Show w Poznaniu
Dopiero co zamaskowany nowy Volkswagen Touareg przemierzał Polskę w drodze na światową premierę w Pekinie, która miała miejsce 23 marca, a już 5 kwietnia będzie gwiazdą tegorocznego Poznań Motor Show. Obok niego na stoisku marki Volkswagen będzie można podziwiać model studyjny I.D. BUZZ – następcę kultowego Bulliego sprzed 70 lat.
Touareg trzeciej generacji to kolejny krok największej ofensywy modelowej Volkswagena. Za kilka lat – oprócz T-Roca, Tiguana, Tiguana Allspace’a i Touarega – Volkswagen będzie miał w ofercie na świecie blisko 20 samochodów typu SUV, które będą stanowiły aż 40 procent gamy modelowej. Samochody tego typu cieszą się ogromną popularnością i reprezentują jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku pod względem sprzedaży.
Podobnie jak Touaregi dwóch poprzednich generacji także najnowszy należy do samochodów wszechstronnych. Do najważniejszych zalet największego SUV-a Volkswagena należą mocne silniki, pneumatyczne zawieszenie, skrętne koła tylnej osi, innowacyjne systemy asystujące oraz Innovision Cockpit, czyli potężnych rozmiarów ekran, który łączy w jedną całość elektroniczne wskaźniki i wyświetlacz systemu multimedialnego.
Z kolei I.D. BUZZ – studyjny van z napędem elektrycznym – wyznacza drogę Volkswagena na przyszłość. Van, który podobnie jak pozostałe modele rodziny I.D. już za kilka lat trafi do produkcji seryjnej, pokazuje, że modułowa platforma skonstruowana przez Volkswagena na potrzeby samochodów elektrycznych (MEB) doskonale nadaje się do konstrukcji pojazdów różnych rozmiarów i o różnych cechach. Akumulatory i układ napędowy w I.D. BUZZ są umieszczone w podłodze, nad nimi znajduje się przestronna kabina, która zapewnia sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Zasięg I.D. BUZZ na jednym ładowaniu wynosi ok. 600 km.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: