
Volkswagen Taigo – cena w Polsce. Crossover debiutuje na polskim rynku
VolkswagenTaigo jest nowym crossoverem niemieckiej marki, który wkrótce wjedzie do polskich salonów. Cennik Volkswagena Taigo nie jest już tajemnicą. Ile kosztuje?
Volkswagen Taigo to pierwszy model niemieckiej marki, który w niedużym nadwoziu łączy charakter SUV-a ze stylem coupé. Dach pięciomiejscowego Taigo delikatnie opada ku tyłowi, w stylu samochodów typu coupe, ale Volkswagen zapewnia, że nie ogranicza przestrzeni nad głową pasażerów podróżujących na tylnej kanapie. Samochód ma 4,26 m długości, a pojemność bagażnika wynosi aż 438 litrów.

Volkswagen Taigo jest dostępny w trzech wersjach – Life, Style oraz R-Line. Do wyboru są trzy silniki benzynowe o mocy od 95 do 150 KM, przekładnia mechaniczna lub 7-biegowa dwusprzęgłowa DSG.
We wnętrzu Volkswagena Taigo uwagę zwracają m.in. wielofunkcyjna kierownica i cyfrowa obsługa podstawowych funkcji. Opcjonalna automatyczna klimatyzacja Climatronic ma minimalistyczny panel sterowania, który wyglądem nawiązuje do centralnego wyświetlacza. Obsługuje się go za pomocą dotykowych elementów sterujących i suwaków. Wygląda on podobnie, jak ten oferowany w większych modelach, jak Tiguan, Passat i Arteon.

Każdy Volkswagen Taigo jest standardowo wyposażony w systemy asystujące, jak układ monitorowania przestrzeni przed autem Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście i system Lane Assist.
Volkswagen Taigo – cena w Polsce
Ceny Volkswagena Taigo w wersji wyposażenia Life zaczynają się od 87 190 złotych. Wersja Style jest droższa o 13 000 złotych i oprócz bogatszego wyposażenia oferuje silnik mocniejszy o 15 KM, który współpracuje z 6-biegową przekładnią mechaniczną. Ceny wersji R-Line zaczynają się od 102 190 złotych.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: