
Volkswagen T-Roc po liftingu – cena w Polsce. Droższy, ale lepiej wyposażony
Volkswagen T-Roc po liftingu jest już dostępny do zamawiania w Polsce. Kwota otwierająca polski cennik nie należy do niskich.
Od debiutu Volkswagena T-Roca minęły już cztery lata. Volkswagen uznał więc, że to najwyższy czas na lifting i zdecydował się odświeżyć całą gamę T-Roca - standardową 5-drzwiową odmianę, sportową odmianę R oraz kabriolet.
Po czym poznamy nowe samochody na drogach? Przede wszystkim po zmienionym zderzaku z pionowymi światłami przeciwmgielnymi, większej atrapie chłodnicy ze świetlnym pasem LED i ostrzej narysowanych reflektorach. Z tyłu uwagę zwraca przeprojektowany zderzak, a lampy, wykonane w technologii LED zyskały zmienioną sygnaturę świetlną i zostały delikatnie przyciemnione.
Nowego Volkswagena T-Roca można wybrać z jednym z trzech silników benzynowych lub jednym Diesla. Zależnie od rodzaju układu napędowego są one łączone z 6-biegową przekładnią mechaniczną lub z 7-biegową dwusprzęgłową. Wśród silników benzynowych znajduje się trzycylindrowa jednostka 1.0 TSI o mocy 110 KM oraz dwie czterocylindrowe – 1.5 TSI osiągająca 150 KM i 2.0 TSI o mocy 190 KM. Ofertę uzupełnia czterocylindrowy, wysokoprężny silnik TDI o pojemności 2,0 litra i mocy 150 KM.
Volkswagen T-Roc po liftingu – cena w Polsce
Ceny nowego Volkswagena T-Roca zaczynają się od 107 190 złotych. Samochód będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Life, Style oraz R-Line.

Volkswagen T-Roc – ceny dla wersji silnikowych
Benzynowe:
- 1.0 TSI (110 KM) 6MT – od 107 190 zł
- 1.5 TSI ACT (150 KM) 6MT -od 110 890 zł
- 1.5 TSI ACT (150 KM) 7DSG – od 119 190 zł
- 2.0 TSI 4Motion (190 KM) 7DSG – od 154 190 zł
Diesel:
- 2.0 TDI SCR DPF (150 KM) 7DSG – od 149 690 zł

Volkswagen przewiduje, że odświeżone wersje modelu T-Roc i T-Roc R będą dostępne w salonach wiosną 2022 roku.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
xxxx - 24 grudnia 2021
No i jakie to wyposażenie? Czy w aucie za 100k kamera cofania jest w standardzie?