
Volkswagen sprzedał wszystkie samochody elektryczne na ten rok. Klienci muszą uzbroić się w cierpliwość
Planujesz zakup samochodu elektrycznego należącego do koncernu Volkswagen? Musisz uzbroić się w cierpliwość.
Grupa Volkswagen sprzedała w tym roku 99 tysięcy samochodów elektrycznych. I więcej już nie sprzeda. Niemiecki koncern nie jest w stanie wyprodukować więcej aut.
Dyrektor generalny koncernu Volkswagen, Herbert Diess, w rozmowie z „Financial Times” wyznał, że firma boryka się z rekordową ilością zamówień na samochody elektryczne:
Zasadniczo wyprzedaliśmy wszystkie modele elektryczne w Europie i Stanach Zjednoczonych na ten rok.
Marki należące do koncernu Volkswagen dalej będą przyjmować zamówienia i rezerwacje na samochody elektryczne, ale klienci muszą mieć świadomość, że dostawy będą realizowane dopiero w przyszłym roku.
Dlaczego Volkswagen nie jest w stanie wyprodukować więcej samochodów elektrycznych? Wszystko z powodu światowego kryzysu związanego z półprzewodnikami, pandemią COVID-19 oraz wojną w Ukrainie. Ograniczone możliwości produkcyjne sprawiają, że produkcja przesuwa się o kolejne tygodnie i miesiące.
Volkswagen (oraz inni producenci samochodów) cały czas pracuje nad zmniejszeniem opóźnień w produkcji. Analitycy i eksperci przewidują, że problemy z dostawami i niedoborem półprzewodników polepszą się w drugiej połowie roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: