
Volkswagen przekaże milion euro dla uchodźców w Syrii, Turcji i Grecji
Pomoc zostanie przekazana niemieckiemu Czerwonemu Krzyżowi, który wraz z narodowymi oddziałami Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca dostarczy ją potrzebującym.
Według Organizacji Narodów Zjednoczonych natychmiastowej pomocy potrzebują prawie trzy miliony ludzi w północno-zachodniej Syrii. W Turcji przebywa w tej chwili około 3,8 miliona uchodźców. Jednocześnie na granicy grecko-tureckiej oraz na wyspach greckich dziesiątki tysięcy ludzi wraz z rodzinami jest narażonych na życie w nieludzkich warunkach socjalnych i zdrowotnych. Teraz dochodzi do tego zagrożenie spowodowane pandemią koronawirusa.
Środki przekazane przez koncern Volkswagen zostaną wykorzystane na zakup, transport i dystrybucję niezbędnego wyposażenia oraz żywności, a także na pomoc medyczną i socjalną. Sfinansowane z nich zostaną też wyposażenie, szkolenia i zaopatrzenie wolontariuszy działających w lokalnych strukturach Czerwonego Krzyża i innych organizacji.
Przeczytaj również: Volkswagen produkuje osłony chroniące twarz techniką druku 3D
W ramach pomocy podczas panującej pandemii koronawirusa Volkswagen przekazał już bezpłatnie publicznej służbie zdrowia setki tysięcy masek ochronnych. Za kwotę 40 milionów euro na potrzeby praktyk lekarskich i klinik w Niemczech zakupiono w Chinach i przetransportowano do kraju materiały medyczne, jak maski czy odzież ochronna. Koncern rozpoczął też produkcję masek ochronnych w technologii druku 3D z przeznaczeniem dla hiszpańskiej służby zdrowia. Poza tym do wspierania służby zdrowia w pozyskiwaniu wyposażenia i środków medycznych Volkswagen wykorzystuje swoją międzynarodową sieć dostawców i sieć logistyczną. Volkswagen Group Polska wspiera organizacje charytatywne użyczając flotę samochodów, które pomagają dostarczać posiłki potrzebującym, w szczególności osobom starszym.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: