Volkswagen kończy z hasłem „Das Auto”
Od 2007 roku każda kampania reklamowa koncernu Volkswagen kończyła się sloganem "Das Auto.". Ze względu na poważne problemy wizerunkowe niemiecki producent zamierza je zmienić.
Informacje na ten temat podała agencja Reuters. Decyzja o zmianie głównego hasła reklamowego zapadła w ubiegłym tygodniu w Dreźnie, gdzie odbywało się za zamkniętymi drzwiami spotkanie najważniejszych menedżerów marki Volkswagen.
Zmiana sloganu „Das Auto.” wiąże się z poważnym kryzysem wizerunkowy, jaki rozpoczął się we wrześniu tego roku, gdy okazało się, że Volkswagen fałszował wyniki badań dotyczących emisji spalin. Cała afera „Dieselgate” trwa w najlepsze i co jakiś czas pojawiają się nowe wątki w tej historii. Niemiecki koncern już zapowiedział mocne oszczędności w związku ze stratami, które poniósł i poniesie w najbliższym czasie.
Podczas rozmowy z agencją jeden z menedżerów w koncernie VW powiedział, że slogan „Das Auto” jest obecnie zbyt dumny i pretensjonalny. Szczególnie, gdy firma stara się odbudować zaufanie oraz sympatię klientów.
Zamiast tego pojawi się skromniejsze określenie marki. Jakie? Tego jeszcze nie wiemy, ale podejrzewa się, że po prostu „Volkswagen”. Podczas spotkania w Dreźnie włodarze marki podjęli nowe działania w zakresie komunikacji, które mają ocieplić reputację Volkswagena.
Najnowsze
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
Kierowcy, którzy nie mają szczęścia parkować w garażu, muszą mierzyć się z wieloma niedogodnościami związanymi z zimowymi warunkami. Najważniejsze to konieczność odśnieżania auta, skrobania szyb oraz jazda wychłodzonym samochodem w oczekiwaniu, aż wnętrze się nagrzeje. Na szczęście jest sposób, aby proces ten przyspieszyć. -
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
-
Test: Nissan Ariya e-4orce – 306 KM w elektryku robi różnicę
-
12-letnia Julia Angelard w stawce Kartingowych Mistrzostw Polski 2025
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Zostaw komentarz: