
Volkswagen ID. Buzz – cena w Polsce. Ile kosztuje elektryczny „Ogórek”?
Volkswagen ID. Buzz to długo wyczekiwany, elektryczny następca kultowego „Ogórka”. Ile kosztuje?
Elektryczną wersję kultowego „Ogórka” napędza silnik o mocy 204 KM. Volkswagen ID. Buzz ma akumulator o pojemności 82 kWh brutto. Prędkość maksymalna samochodu została elektronicznie ograniczona do 145 km/h. Zużycie energii wynosi wg WLTP 20,8 kWh/100 km (ID. Buzz Cargo: 20,5 kWh/100 km). Zasięg na jednym ładowaniu wynosi do 419 kilometrów (ID. Buzz Cargo: 424 kilometrów).
Przy ładowaniu prądem zmiennym maksymalna moc to 11 kW, a przy wykorzystaniu prądu stałego rośnie ona do nawet 170 kW. Na stacji szybkiego ładowania uzupełnienie energii od 5 do 80% zajmie ok. 30 minut.
Volkswagen ID. Buzz – cena w Polsce
Ceny pięciomiejscowego Volkswagena ID. Buzz Pro startują od 248 091 złotych, a dostawczej odmiany ID. Buzz Cargo od 245 877 złotych. Pierwsze egzemplarze samochodu elektrycznego zostaną dostarczone klientom już jesienią.
Standardowe wyposażenie Volkswagena ID. Buzz Pro
W wyposażeniu standardowym modelu Volkswagena ID. Buzz Pro znajdują się nowoczesne systemy asystujące, takie jak Car2X (informuje kierowcę o lokalnych zagrożeniach, np. korku za zakrętem), układ wspomagania manewrowania (ułatwia omijanie przy gwałtownym hamowaniu), układ wspomagania przy zmianie pasa ruchu (ostrzega i uruchamia hamulce w przypadku wykrycia pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka), układ hamowania awaryjnego Front Assist (system aktywnego monitorowania odległości od poprzedzającego pojazdu)z funkcją monitorowania pieszych i rowerzystów, układ proaktywnej ochrony pasażerów (m.in. zamyka szyby przed potencjalnym wypadkiem) oraz układ wspomagania utrzymania pojazdu na pasie ruchu Lane Assist. Ponadto w standardowej specyfikacji znajduje się system rozpoznawania znaków drogowych, a czujniki parkowania z przodu i z tyłu ułatwiają manewrowanie, a o temperaturę dba dwustrefowa klimatyzacja.
ID. Buzz jest wyposażony w dwa ekrany – Digital Cockpit z ekranem 5,3 cala oraz system infotainment Ready 2 Discover z „zawieszonym w powietrzu” 10-calowym ekranem z radiem cyfrowym. System App Connect pozwala na integrację smartfonów za pośrednictwem Apple CarPlay lub Android Auto. Po prawej stronie kierownicy znajdują się dwa gniazda USB-C, a trzecie znajduje się w drzwiach pasażera siedzącego z przodu. Ponadto ID. Buzz Pro jest standardowo wyposażony w funkcję ładowania indukcyjnego telefonów.
Standardowe wyposażenie Volkswagena ID. Buzz Cargo
ID. Buzz Cargo jest jednym z pierwszych pojazdów użytkowych na świecie, które opuszczają fabrykę ze standardowym systemem ostrzegania Car2X. W wyposażeniu znajduje się również system Front Assist z funkcją monitorowania pieszych i rowerzystów. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu ułatwiają manewrowanie. W standardzie znajduje się również automatyczna klimatyzacja z możliwością zdalnego sterowanie i filtrem z węglem aktywnym oraz centralny zamek z systemem Keyless Start. Samochód wyposażony jest także w system App Connect z funkcją łączności bezprzewodowej.
Podobnie jak ID. Buzz Pro, ID. Buzz Cargo jest wyposażony w system infotainment Ready 2 Discover z 10-calowym ekranem. W wyposażeniu znajduje się również kamera wielofunkcyjna do optymalizacji działania funkcji Front Assist. Gniazdo 12 V i cztery porty USB-C zapewniają zasilanie smartfonów, tabletów i laptopów. W opcji dostępna jest również ładowanie indukcyjne smartfona oraz interfejs do telefonu komórkowego.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: