
Volkswagen e-up! wkrótce znów w sprzedaży. Tani elektryk podbije miejskie ulice?
Volkswagen e-up! jakiś czas temu zniknął z rynku. Jak się jednak okazuje, nie na zawsze. Niemiecki producent planuje wznowić sprzedaż e-up!-a, by zaspokoić popyt na tanie samochody elektryczne.
Volkswagen e-up! to najmniejszy elektryczny model niemieckiego producenta. Dzięki elektrycznemu silnikowi o mocy 83 KM, Volkswagen e-up! przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,3 sekundy i można nim podróżować z prędkością maksymalną wynoszącą 130 km/h. Na jednym ładowaniu samochód przejedzie do 260 kilometrów.
W ostatnich kilkunastu miesiącach elektryczna wersja Volkswagena up!-a cyklicznie pojawiała się i znikała z oferty. Przyszłość samochodu była niepewna. Teraz niemieckie media donoszą o planach Volkswagena związanych z przywróceniem e-up! do oferty.
Jak donoszą niemieckie media, Volkswagen planuje wznowić sprzedaż e-up!-a, by zaspokoić popyt na tanie samochody elektryczne. W oświadczeniu marki opublikowanym przez Automotive News Europe, można przeczytać:
Tymczasowo wycofaliśmy e-up!-a z rynku w 2020 roku, ponieważ czas dostawy drastycznie się wydłużył z powodu dużego popytu. Teraz podjęto decyzję o ponownym wprowadzeniu e-up!-a do programu zamówień.
Portal Automobilwoche poinformował, że niemieccy dealerzy podobno już przygotowują się na pierwsze zamówienia. Sukces autka, będzie w dużej mierze zależał od cen, które, jak wynika z nieoficjalnych informacji, mają zaczynać się od 25 tysięcy euro.

Czy Volkswagen e-up! pojawi się w sprzedaży również w Polsce? W rozmowie z dziennikarzem Autokultu przedstawiciel Volkswagena wyznał, że nie ma planów, by wprowadzić ten model do oferty w naszym kraju. Szkoda?
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: