
Volkswagen E-Golf: czas pożegnać się z tym elektrykiem. Jaki model go zastąpi?
Dobrze, że rok 2020 się kończy, bo nie da się ukryć, że nie był on najszczęśliwszy dla branży motoryzacyjnej. Teraz przyszedł czas na pożegnanie z elektrycznym Golfem. Dlaczego?
Złe wieści dla fanów elektrycznego Golfa, jeśli jeszcze planowaliście zakup tego modelu – spieszcie się. Już wiadomo, że elektryczny ID.3 jednoznacznie „uśmierci” dalszą produkcję modelu Volkswagen E-Golf.
Elektryczny Golf tak naprawdę doczekał się aż dwóch, godnych następców – chodzi o modele ID.3 oraz ID.4. W marcu tego roku został już wycofany na rynku samochodów w USA. Elektryczny hatchback był produkowany od 2014 roku i jeszcze przez ostatnie miesiące całkiem nieźle się sprzedawał w Europie. Przyszedł jednak czas się pożegnać i to na dobre.
Ostatni egzemplarz elektrycznego Golfa zjechał z linii produkcyjnego w fabryce Volkswagena w Dreźnie, gdzie przez ostatnie trzy lata wyprodukowano ponad 50 tysięcy sztuk tego modelu. VolkswagenE-Golf był również produkowany w Wolfsburgu. Podsumowując, wyprodukowano przez blisko 7 lat aż 145 561 egzemplarzy tego hatchbacka.
Elektryczny Golf jest jednym z najpopularniejszych samochodów BEV w Europie, zwłaszcza w Norwegii i w Niemczech. Pomimo, że wyniki sprzedażowe były zadowalające a model ten nie był wpadką niemieckiego producenta, przyszedł czas pożegnać stare a powitać nowe. Teraz w fabryce w Dreźnie będzie powstawał ID.3.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: