VII Spotkanie Klasycznych Triumphów – kiedy i gdzie się odbędzie? Do kiedy można wysyłać zgłoszenia?
Wzorem ubiegłego roku, organizatorzy VII Spotkania Klasycznych Triumphów 2021 zdecydowali o przeniesieniu imprezy na termin wrześniowy. Tym razem odbędzie się ona w górach Beskidu Żywieckiego, a jej bazą będzie Hotel Beskidzki Raj w Zawoi.
Spotkanie Klasycznych Triumphów, zaplanowane na 3-5 września 2021, już na stałe wpisało się do kalendarza wielu właścicieli motocykli tej angielskiej marki. Z całej Polski zjeżdżają się na nie użytkownicy modeli: Bonneville, Scrambler, Bobber, Speedmaster, Thruxton, Rocket i Thunderbird. Jest to przy okazji największa impreza dla użytkowników marki Triumph w naszym kraju. W sezonie 2020 na SKT zameldowało się ponad 120 osób.
{{ image(34296) }}
W tym roku na sobotę zaplanowano malowniczą i widokową trasę, która będzie wiodła drogami Beskidu Żywieckiego i Śląskiego. Uczestnicy pojadą przez Międzybrodzie Żywieckie i Bialskie, odwiedzając po drodze Górę Żar, Kocierz i Mosorny Groń. W tym dniu nie zabraknie także czasu na testy najnowszych modeli Triumpha. Motocykle udostępni Triumph Polska i Triumph Katowice. Wieczorem wszyscy spotkają się na wspólnej kolacji grillowej, podczas której odbędzie się wręczenie nagród i upominków. Na niedzielę zaplanowano krótszą trasę do Żywca, gdzie uczestnicy zwiedzą muzeum piwa.
{{ image(34295) }}
Zgłoszenia na VII Spotkanie Klasycznych Triumphów 2021, po dokonaniu wpłaty za nocleg, będą przyjmowane do 31 marca 2021 na adres: kontakt@klasycznytriumph.pl
Program imprezy, regulamin i wszystkie szczegóły informacyjne są dostępne na stronie: www.klasycznytriumph.pl w zakładce Spotkanie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: