Victoria Macmillan Bell w jury Kobiecego Auta Roku
Brytyjska dziennikarka dołączyła do grona osób przyznających zaszczytne nagrody dla najlepszych kobiecych samochodów roku.
![]() |
Kobiece Auto Roku to dość młoda nagroda, przyznawana od zaledwie 2009 roku. Grupa motoryzacyjnych ekspertek analizuje i wybiera najlepszy samochód, biorąc pod uwagę takie kryteria, jak między innymi bezpieczeństwo, estetyka, łatwość obsługi czy przyjazne dzieciom wnętrze. Pomysł na taką nagrodę wziął się ze statystyk sugerujących coraz większy wpływ kobiet na rynek samochodowy. To oznaczało, że producenci nie mogli już dłużej ignorować kobiecego punktu widzenia. Nagroda jest nie tylko sposobem uznania dla dobrego samochodu, ale też próbą mobilizacji bardziej konserwatywnych firm motoryzacyjnych.
Victoria Macmillan Bell jest już siedemnastą osobą w jury Auta Roku. Od kiedy rozpoczęła swoją pracę w epizodzie Top Gear, praktycznie nie rozstaje się z tematyką motoryzacyjną pisząc do takich gazet jak The Telegraph, The Independent czy do brytyjskiego Vouge. Była prowadzącą tegorocznego festiwalu prędkości w Goodwood i uczestniczy w audycjach radiowych i panelach dyskusyjnych BBC. W międzyczasie promuje dwie organizacje charytatywne – Fundusz ratowania gepardów i kobiecy ruch w walce z rakiem.
Założycielka nagród Auta Roku dla Kobiet, Sandy Myhre stwierdza w wywiadzie, że Victoria Macmillan Bell jest bardzo ważną osobistością w jury ze względu na świeże podejście do tematu motoryzacji.
Tegoroczną, główną nagrodę za najlepsze auto dla kobiet zebrało BMW serii 5 i Citroen DS3. Przyszłoroczni zwycięzcy zostaną wyłonieni w pierwszym kwartale 2012 roku, a wręczenie nagród odbędzie się na pokazach motoryzacyjnych we Frankfurcie, w połowie września.
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat wszystkich kobiet z jury, polecamy oficjalną stronę nagród:
http://www.womensworldcoty.com/
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: