Victoria Hett – kanadyjska mistrzyni motocrossu
Kanadyjska zawodniczka Victoria Hett, postanowiła nie zamykać sezonu i pod koniec roku 2011 rozpoczęła serię wyścigów British Columbia's Premier. Jechała w wysoce konkurencyjnej klasie średniej razem z najszybszymi kanadyjskimi zawodnikami klasy Pro i zakończyła wyścig na świetnym, trzecim miejscu!
Victoria Hett |
![]() |
fot. materiały zawodniczki |
To był pierwszy raz w historii Kanady! Zawodniczka nigdy nie zajeła miejsca na podium w klasie średniej!
Victoria startowała w OHSS (Okanagan Hare Scrambles Series), w którym miała do pokonania kilkanaście tras. W tym wyścigu, wielokrotnie zajmowała miejsce na podium (zdobywając również kilka razy pierwsze miejsca). Jako pierwsza kobieta wygrała całą serię zawodów klasy średniej!
Poza British Columbia, Victoria rywalizowała też w dwóch głównych zawodach Endurocross (jednym z nich było AMA Geico Endurocross w Waszyngtonie) oraz w serii CEC (kanadyjskie Enduro Championship).
Tym razem postanowiła rzucić wyzwanie samej sobie i wziąć udział w wyścigu „ekspertów”, rywalizując z wieloma najlepszymi kanadyjskimi zawodnikami płci męskiej. Jak twierdzi zawodniczka, wyścigi w tej manjmocniejszej klasie „A”, motywują ją do pracy nad wytrzymałością i umiejętnościami, które potem przydają się w wyścigach 6 – dniowych, gdzie rywalami są największe talenty Kanady.
Już w 2010 roku, na zawodach ISDE, Victoria została pierwszą kanadyjską kobietą, która w pełni konkurowała z mężczyznami, zakończyła wyścig i otrzymała medal. Zawodniczka zapowiada, że udoskonala swoje umiejętności i kontynuuję dobrą passę, aby jako pierwsza kanadyjska kobieta przywieźć do domu złoty medal areny międzynarodowej – na zawodach ISDE (International Six Days Enduro), które odbędą się w Saksonii (Niemcy) we wrześniu 2012 roku.
Gratulujemy Victorii sukcesów i czekamy na kolejne w 2012 roku! Oby więcej takich kobiet w sporcie motorowym.
.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: