Vettel ma najcięższy bolid
Sebastian Vettel ruszy do GP Wielkiej Brytanii z pierwszego miejsca i z większą ilością paliwa niż którykolwiek z jego konkurentów w pierwszej dziesiątce, ma duże szanse wygrać ten wyścig.
Sebastian Vettel |
fot. Red Bull
|
Tysiące fanów Formuły 1, które zbiorą się jutro na Silverstone Circuit raczej nie będą miały okazji wysłuchać po wyścigu hymnu God Save the Queen. Jenson Button startuje z szóstego pola i ma
w samochodzie ilość paliwa podobną do ilości jaką mają jego najbliżej startujący konkurenci. Chyba, że wydarzy się coś nieoczekiwanego.
Według tabeli opublikowanej przez FIA Sebastian Vettel będzie kierowcą, który biorąc pod uwagę pierwszą dziesiątkę zawodników najpóźniej zjedzie do pitlane, aby dotankować swój samochód.
Od podanych poniżej liczb należy odjąć 2 okrążenia, ze względu na zapas paliwa na okrążenie instalacyjne i zjazd na dotankowanie i wymianę opon.
Poz. startowa |
Kwalifikacje |
Kierowca |
Waga (kg) |
Paliwo (kg) |
Liczba okrążeń |
1 |
1 |
Sebastian Vettel |
666,5 |
61,5 |
24 |
2 |
2 |
Rubens Barrichello |
657,5 |
52,5 |
20 |
3 |
3 |
Mark Webber |
659,5 |
54,5 |
21 |
4 |
4 |
Jarno Trulli |
658 |
53 |
20 |
5 |
5 |
Kazuki Nakajima |
652,5 |
47,5 |
18 |
6 |
6 |
Jenson Button |
657,5 |
52,5 |
20 |
7 |
7 |
Nico Rosberg |
661,5 |
56,5 |
22 |
8 |
8 |
Timo Glock |
660 |
55 |
21 |
9 |
9 |
Kimi Raikkonen |
654 |
49 |
19 |
10 |
10 |
Fernando Alonso |
654 |
49 |
19 |
11 |
11 |
Felipe Massa |
675* |
70 |
27 |
12 |
12 |
Robert Kubica |
689,5* |
84,5 |
33 |
13 |
13 |
Heikki Kovalainen |
695,5* |
90,5 |
35 |
14 |
14 |
Nelson Piquet |
682,5* |
77,5 |
30 |
15 |
15 |
Nick Heidfeld |
665,5* |
60,5 |
23 |
16 |
16 |
Giancarlo Fisichella |
668* |
63 |
24 |
17 |
17 |
Sébastien Bourdais |
687,5* |
82,5 |
32 |
18 |
18 |
Adrian Sutil |
692* |
87 |
34 |
19 |
19 |
Lewis Hamilton |
666* |
61 |
23 |
20 |
20 |
Sebastien Buemi |
672,5* |
67,5 |
26 |
*waga zadeklarowana przez zespoły
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Zostaw komentarz: