Valentino Rossi w Ferrari na torze w Monzy
Dziewięciokrotny motocyklowy mistrz świata Valentino Rossi zapowiada start w inauguracyjnej rundzie wyścigu Blancpain Endurance Series na torze w Monzy (14-15 kwietnia). Valentino usiądzie za kierownicą Ferrari 458 Italia oznaczonym słynnym numerem 46.
Valentino Rossi |
fot. Blancpain
|
Rossi vel. Doctore wystartuje z numerem 46 w barwach szwajcarskiego Kessel Racing Team (VR46-Monster), a jego zmiennikiem będzie bliski przyjaciel Alessio „Uccio” Salucci. Wsytartują w klasie Pro-Am Cup.
„Zdecydowaliśmy o tym w ostatniej chwili” – mówi Rossi i dodaje: „wyścig w towarzystwie Uccio to będzie prawdziwa przyjemność”.
„Monza i Ferrari, trudno wyobrazić sobie lepszą kombinację, by zapewnić imprezie powodzenie” cieszy się Stephane Ratel, założyciel i prezes SRO Motorsports Group.
„Valentino to prawdziwa gwiazda sportu motorowego” – dodaje.
W pierwsza rundzie tego słynnego wyścigu wezmą udział supersamochody 11 uznanych marek: Audi, Aston Martin, BMW, Dodge, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, McLaren, Mercedes, Nissan i Porsche.
Ferrari 458 Italia |
fot. Ferrari |
W gronie przeciwników Valentino nie zabraknie słynnych nazwisk, m.in. zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu w Le Mans, Davida Brabhama, czy byłych gwiazd F1, Marka Blundella i Karla Wendlingera.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: