Valentino Rossi martwił się o swoją przyszłość w Moto GP
Dziewięciokrotny mistrz świata przyznał, że po inaugurującym sezon Grand Prix Hiszpanii zastanawiał się, czy podjął słuszną decyzję o kontynuowaniu kariery w królewskiej klasie w sezonie 2021.
Valentino Rossi nie ukończył inaugurującego sezon 2020 Moto GP wyścigu w Hiszpanii. Włoch przyznał, że ten rozczarowujący wynik dał mu sporo do myślenia. Rossi nie był pewien, czy jego decyzja o pozostaniu w Moto GP w sezonie 2021 była właściwa.
Świetny wynik w Grand Prix Andaluzji rozwiał jednak te wątpliwości. W niedzielę Valentino Rossi, zajmując trzecie miejsce, po raz 235. w swojej karierze stanął na podium. Włoch wrócił na czoło stawki po siedemnastu wyścigach przerwy, od kiedy po raz ostatni znalazł się w najlepszej trójce zawodników podczas rundy w USA:
Jestem bardzo zadowolony z miejsca na podium. To podium jest naprawdę wyjątkowe, biorąc pod uwagę naszą formę z poprzedniego tygodnia, gdzie walczyliśmy w środku stawki. Czuję się prawie tak, jakbym wygrał wyścig. Miałem mnóstwo frajdy z jazdy motocyklem podczas wyścigu.
Zeszły tydzień był rozczarowujący. Nie czułem się komfortowo na motocyklu. Dodatkowo mieliśmy awarię podczas wyścigu i nie zdobyliśmy punktów. Tak naprawdę cała druga połowa sezonu 2019 była bardzo frustrująca. Byłem bardzo wolny i miałem duże problemy. Po tak słabych wynikach zadajesz sobie pytanie, czy to nie jest już czas, by odpuścić i zostać w domu.
Przeczytaj też: Moto GP: Quartararo wygrywa Grand Prix Andaluzji
Podniesiony na duchu Rossi już nie martwi się o swoją przyszłość i ma zamiar wywierać presję na swoich przeciwników, między innymi Fabio Quartararo i Mavericka Viñalesa, z którymi dzielił niedzielne podium:
Musimy wywierać na nich presję. Być może nie jestem szybszy od Fabio i Mavericka, ale nadal potrafię walczyć o czołowe pozycje w wyścigu.
Przeczytaj też: Lewis Hamilton i Valentino Rossi wymienili się maszynami na torze Circuit Ricardo Tormo
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: