
Utrudnianie jazdy innym kierowcom – poziom ekspert
Spowolniony ruch lub zator na drodze wielopasmowej - co robisz? Niektórzy kierowcy, zamiast ułatwiać innym przejazd, uważają, że powinni go utrudniać.
Zwężenie drogi, wypadek, roboty drogowe – bez względu na powód utrudnień w ruchu, nietrudno o ujawnienie się tak zwanego „szeryfa”, który będzie starał się blokować dostępną przestrzeń. Zwykle sprowadza się to do jazdy pomiędzy dwoma pasami, albo zwyczajnym blokowaniem jednego z nich.
Czegoś takiego jednak jeszcze nie widziałyśmy – kierowcy ciągnika siodłowego, który tak ustawił koła swojej naczepy, aby jechała w poprzek drogi, kompletnie blokując dwa pasy. Co chciał w ten sposób osiągnąć?
Najbardziej prawdopodobnym tłumaczeniem byłaby chęć „uregulowania ruchu” i ogólna potrzeba zaprowadzania „porządku” na drodze. Jak na „szeryfa” przystało. Oby jak najszybciej luki w jego rozumowaniu wskazał mu patrol drogówki.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: