Urocze kaski na motocykl lub skuter
Lubisz wszystko co słodkie, a najchętniej różowe? Kup sobie kask, który zapewni Ci rozpoznawalność. Idealny zarówno dla motocyklistki, jak i dla kobiet jeżdzących skuterami.
Z taką stokrotką będziesz rozpoznawalna w całym regionie. |
![]() |
fot. Guru and Givi
|
Wsiadając na motocykl lub skuter niektóre panie chcą być nieprzystępne, wręcz gniewne, inne słodkie, nieomalże infantylne – wszystko po to, aby podkreślić, że na jednośladzie jedzie kobieta – zwykle indywidualistka. Pod przykrywką twardej, silnej amazonki, drzemie w wielbicielkach jednośladów potrzeba, aby czasem pokazać pazurki, błysnąć świetną umiejętnoścą jazdy, ale też odrobiną kobiecości.
Od kilku lat także na rynek polski, a nie jak do tej pory – południowoeuropejski – wkraczają produkty dedykowane fankom, lub po prostu użytkowniczkom jednośladów. Właśnie dla kobiet, które lubią oznajmiać otoczeniu swoją kobiecość, przeznaczone są kaski, będąc kooperacją marek Guru i Givi.
Damska kolekcja kasków na sezon 2010 zawiera także egzemplarze lakierowane na różowo. Abstrachując od rozważań, czy ten kolor rzeczywiście odzwierciedla „kobiecość”, trudno będzie polemizować z faktem, że za sterami jednoślada prowadzonego przez osobę w takim kasku, zasiada własnie płeć piękna. Przeciwniczki różowego modelu, mają do wyboru także kaski białe (praktyczne na upalne dni) lub czarne. Niezależnie od barwy lakierowania motywem przewodnim tej kolekcji są stokrotki, które zdobią kask na boku.
Kaski (modele serii X05) posiadają wygodną szybkę przeciwsłoneczną i dostępne są także w typowo damskich, małych rozmiarach. Można je kupić za niecałe 150 euro, a więc około 700 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: