
Ucieczka przed policją zakończyła się kolizją. Kierująca Golfem zachowała się co najmniej dziwnie
40-latka bez żadnego wyraźnego powodu podjęła próbę ucieczki przed policyjną kontrolę. Pościg zakończył się po kolizji Volkswagena Golfa, radiowozu i Renault Kangoo. Kobiecie grozi teraz do 5 lat pozbawienia wolności.
W piątek po godzinie 21 dyżurny brzozowskiej komendy otrzymał zgłoszenie o tym, że w kierunku Dydni jedzie Volkswagen Golf bez włączonych świateł mijania, a jego kierowca może znajdować się pod wpływem alkoholu.
Skierowani na miejsce funkcjonariusze policji, w miejscowości Niebocko, zauważyli samochód odpowiadający temu ze zgłoszenia. Za kierownicą Volkswagena siedziała kobieta. Jechała bez włączonych świateł mijania.
Policjanci używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych, dali kierującej sygnał do zatrzymania pojazdu, ale ta, zamiast się zatrzymać, przyspieszyła i zaczęła uciekać w stronę Sanoka, po drodze ignorując między innymi znak STOP na jednym ze skrzyżowań. Podczas ucieczki, jak poinformowała policja, kobieta wielokrotnie zjeżdżała na przeciwny pas ruchu, stwarzając zagrożenie dla innych kierowców.
Pościg zakończył się po kolizji Volkswagena Golfa, radiowozu i Renault Kangoo:
Podczas wykonywania czynności kierująca zachowywała się agresywnie i stawiała funkcjonariuszom bierny opór. Okazało się, że 40-letnia mieszkanka województwa lubelskiego, kierująca volkswagenem była trzeźwa. Została jej pobrana krew do badań laboratoryjnych. Ich wynik da odpowiedź na to, czy kobieta nie znajdowała się pod wpływem środków odurzających.
Kobieta usłyszała zarzut przestępstwa niezatrzymania się do kontroli drogowej. Grozi jej za to nawet do 5 lat pozbawienia wolności. Ponadto odpowie również za popełnione wykroczenia w ruchu drogowym, w tym za spowodowanie kolizji.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: