Uchwyt do smartphonów w motocyklach i skuterach BMW
Trudno prowadzić jednoślad i jednocześnie obsługiwać telefon - jest to niebezpieczne. Bawarski producent motocykli uznał, że warto wyprodukować dedykowany uchwyt do smartphonów.
Nawigowanie, telefonowanie, słuchanie muzyki i wiele innych możliwości nowoczesnych smartfonów mogą być przydatne również podczas jazdy motocyklem czy skuterem. Funkcje te mogą sprawić, że prowadzenie kierowcy do celu lub zwykle monotonna jazda autostradą mogą się stać przyjemnością.
Z takiego założenia wyszedł producent motocykli i skuterów BMW, który zaoferował właścicielom jednośladów z fabryki w Berlinie specjalny uchwyt BMW Motorrad Smartphone Cradle – jest on już dostępny u dealerów i kosztuje 707 złotych. Montuje się go za pośrednictwem uchwytu do BMW Motorrad Navigator V (z oferty akcesoriów, nie wchodzi w skład zestawu). Jest przeznaczony do smartfonów w rozmiarze do 5 cali. Ma solidną obudowę z tworzywa sztucznego i antypoślizgowy, tłumiący wibracje i uderzenia wkład żelowy. Jest szybko i bezpiecznie mocowany na zacisku kierownicy, w optymalnym polu widzenia i zasięgu ręki kierowcy. Do wyboru ma ustawienie poziome lub pionowe.
Dzięki antyrefleksowej powierzchni jest czytelny. Może być zasilany z pokładowego gniazdka elektrycznego, a ładowany przez złącze micro USB lub bezprzewodowo zgodnie ze standardem Qi. O stanie naładowania kierowca jest informowany za pomocą diody LED.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: