
Uber dla Ukrainy. Zamawiając przejazd można wesprzeć walczącą Ukrainę
Uber uruchomił specjalny program - „Uber dla Ukrainy”, umożliwiając pasażerom przekazywanie 5 złotych z każdego przejazdu na cele charytatywne.
Uber nieustannie wspiera lokalne społeczności i pomaga potrzebującym w związku z działaniami wojennymi w Ukrainie. Specjalny program – „Uber dla Ukrainy” – umożliwia pasażerom przekazywanie 5 złotych z każdego przejazdu na cele charytatywne.
Każdy pasażer, zamawiający przejazd korzystając z opcji „Uber dla Ukrainy” dołącza do zbiórki funduszy, które w całości zasilą Międzynarodowy Komitet Ratunkowy. Ta nowa funkcja dostępna jest 75 miastach w 16 krajach w Europie.

Uber oferuje darmowe przejazdy
Od początku rosyjskiej inwazji na Ukrainę, Uber oferuje darmowe przejazdy na granicy z Polską do Lublina i Rzeszowa. Osoby, które chcą dotrzeć do tych miast z przejść w Hrebennem, Dołhobyczowie, Dorohusku, Zosinie, Budomierzu, Korczowej lub Medyce, mogą wybrać opcję Uber Aid i wpisać kod „POMOCLUBELSKIE” lub „POMOCPODKARPACKIE”, aby otrzymać darmowy przejazd.
Kody uprawniają do dwóch bezpłatnych przejazdów (maks. 200 złotych każdy) pomiędzy Lublinem a przejściami granicznymi w Dołhobyczowie, Dorohusku, Zosinie lub pomiędzy Rzeszowem a przejściami w Hrebennem, Budomierzu, Korczowej lub Medyce. Kod jest ważny do 31 kwietnia 2022 roku.
Na początku marca Uber uruchomił w Stanach Zjednoczonych funkcję Uber Donate, dzięki której użytkownicy mogą dokonywać wpłat bezpośrednio przez aplikację. Do tej pory przekazane zostało już ponad 3 miliony dolarów – z czego ponad 2 miliony zebrano od pasażerów w USA, a dodatkowy 1 milion dolarów dołożył Uber. Firma przekazała także 500 000 dolarów organizacjom pozarządowym w USA na wsparcie działań humanitarnych w Ukrainie i w krajach sąsiednich.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: