Twoja paczka dojedzie do ciebie… elektrykiem!
DPD Polska rozszerza flotę o 50 nowych pojazdów elektrycznych typu bus, które będą dostarczać przesyłki w centrach dużych i średniej wielkości miast.
Elektryczne furgony dostosowane są do tras na terenach miejskich. Wyposażone są w silnik elektryczny o mocy 136-koni mechanicznych oraz akumulator o pojemności 35,8 kWh. Ich czas ładowania przy wykorzystaniu klasycznego złącza („gniazdka” – 230V) wynosi ok. 8 godzin.
Tego typu inwestycje są spójne ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup DrivingChange. Międzynarodowa sieć kurierska DPDgroup zobowiązała się do 2025 roku znacząco obniżyć ślad węglowy doręczeń w wybranych europejskich miastach i zmniejszyć emisje o co najmniej 80% w porównaniu z rokiem 2020. W tym celu rozszerzy flotę o 7 000 pojazdów z napędem alternatywnym, zainstaluje 3600 stacji do ładowania, będzie monitorować jakość powietrza w wybranych miastach i uruchomi 80 nowych oddziałów miejskich. Do 2025 roku Grupa zainwestuje łącznie ponad 200 milionów euro, by podnieść jakości życia mieszkańców europejskich miast.
{{ image(33863) }}
Przeczytaj też: Polski elektryczny samochód dostawczy nadjeżdża szybciej niż Izera. Wiemy, gdzie powstanie fabryka!
Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu i członek Zarządu DPD Polska, wyznał:
Rosnący e-commerce i potrzeby dystrybucyjne naszych Klientów oraz utrzymywane ograniczenia w handlu stacjonarnym zwiększają popyt na usługi kurierskie. Coraz więcej kupujemy w sieci i coraz częściej zwracamy do e-sklepu artykuł, który nie spełnił naszych oczekiwań. Świadomi wyzwań związanych ze zmianami klimatu staramy się jednak działać tak, by spełniać oczekiwania konsumentów i jednocześnie maksymalnie ograniczać ślad węglowy. Stąd decyzja o stworzeniu własnej dużej floty samochodów typu „plug-in”.
Przeczytaj też: Samochód elektryczny bez tajemnic – zobacz, co kryje się pod karoserią!
W badaniu Barometr E-shopper 2019 zrealizowanym na zlecenie DPDgroup konsumenci jasno wykazali, że oczekują od marek i firm sposobu działania, który jest jak najmniej uciążliwy dla środowiska i społeczności. Rozszerzanie floty pojazdów elektrycznych to odpowiedź na to oczekiwanie, ale nie jedyna decyzja firmy na rzecz minimalizowania wpływu łańcucha logistycznego na otoczenie. DPD inwestuje także w inne rozwiązania usprawniające logistykę miejską, by ograniczyć swój wpływ na życie mieszkańców społeczności.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: