Twingo na fali
Po sukcesie Renault Clio Rip Curl w 2007 roku, francuski producent postanawia kontynuować owocną współpracę z producentem sprzętu i odzieży surfingowej oraz snowboardowej i prezentuje kolejną limitowaną edycję. Tym razem logo Rip Curl sygnuje Renault Twingo Dynamique.
![]() |
fot. Renault
|
Seria limitowana o nazwie Rip Curl zastąpiła w ofercie rynku polskiego i krajów bałtyckich wersję Dynamique. Samochód wyróżnia się dodatkowo naklejkami Rip Curl umieszczonymi na obudowach świateł przeciwmgłowych, tylnym słupku i tylnej klapie.
W kabinie wprowadzono nowy wystrój wyróżniający się specjalną tapicerką z wyszywanym logo Rip Curl oraz nakładkami na progi z logo firmy. Czerwony odcień lakieru podkreśla dynamiczny charakter samochodu. Ten sam kolor odnajdziemy również we wnętrzu na włącznikach klimatyzacji, obramowaniu prędkościomierza oraz obudowie przenośnego schowka na drobne przedmioty.
![]() |
fot. Renault
|
Dostępne są jeszcze cztery inne odcienie lakieru, metalizowane (Szary Platynowy, Niebieskoszary, Błękit Extreme, Czarna Perła), a także dwa kolory niemetalizowane (Biel Alpejska, Czerwień Rubinu).
W Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii seria jest oferowana z silnikiem 1.2 16V 75 KM. Samochód kosztuje na polskim rynku 40 700 zł.
RIP CURL
Pojemność skokowa silnika: 1149 cm3
Moc maksymalna: 56 kW / 75 KM przy 5500 obr./min
Maks.moment Obr. CEE: 107 Nm przy 4250 obr./min
Ilość zaworów: 16
Skrzynia biegów: mechaniczna, 5-biegowa
Układ hamulcowy: hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
Prędkość maks. 170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km: 12 s.
Emisja CO2: 135 g / km.
Zużycie paliwa:
– cykl miejski (zimny start) 7,5 l/100 km
– cykl pozamiejski 4,7 l/100 km
– cykl całkowity 5,7 l/100 km
Zbiornik paliwa: 40 l
NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY WYPOSAŻENIA SERYJNEGO TWINGO RIP CURL
ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera czołowe i boczne
Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
Centralny zamek zdalnie sterowany
Klimatyzacja
Radio CD MP3 z oddzielnym wyświetlaczem i sterowaniem przy kierownicy
Szyby i lusterka boczne regulowane elektrycznie
Obrotomierz Rip Curl
Kierownica i fotel kierowcy regulowane na wysokość
Tylne siedzenia niezależne, przesuwane i składane
Przenośny schowek Organizer Box
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgłowe w specjalnej obudowie Rip Curl
Specjalna tapicerka Rip Curl
NAJWAŻNIEJSZE WYPOSAŻENIE OPCJONALNE TWINGO RIP CURL
Dodatkowe przyciemnienie szyb bocznych i szyby tylnej
Klimatyzacja automatyczna
Czujnik światła i deszczu
System ESP/ASR
Aluminiowe obręcze kół 15\”
Elektrycznie otwierany dach
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: