Trzy wygrane Marii Costello w Historic Cup Road Racing
Brytyjska zawodniczka zakończyła sezon ze świetnym wynikiem, bogatsza o trzy zwycięstwa i mnóstwo doświadczeń.
fot. Costello Racing
|
To już drugi raz, gdy Maria Costello startuje w serii Historic Cup Road Racing, ale pierwszy tak udany dla tej uczestniczki. Najpierw na arenie Barber Motorsports zajęła pierwsze i drugie miejsce, ustępując jedynie Danowi Rose. Później, na słynnym torze Daytona dwukrotnie zdobyła pierwsze miejsce, dzięki czemu wygrała tegoroczne mistrzostwa świata motocykli historycznych.
Pomimo wygranej na torze Barber, Costello była nieco zawiedziona, że nie mogła rywalizować ze swoim idolem i jednocześnie największym przeciwnikiem, Kevinem Schwantzem. Pech chciał, że motocykl Schwantza zepsuł się przed wyścigiem, uniemożliwiając mu udział. Costello jednak cieszy się, że mogła dzięki temu spędzić ze swoim bohaterem więcej czasu pomiędzy wyścigami, słuchając jego porad. Uważa, że właśnie te rozmowy i rady stały się przyczyną jej zwycięstwa.
Tor Daytona był dla Costello wyjątkowym wyzwaniem ze względu na strome, ponad trzydziestostopniowe wzniesienie w pewnym momencie trasy. Pomimo tego, dzięki wsparciu ze strony swojego zespołu jak i innych zawodników, udało jej się przezwyciężyć stres i dwukrotnie wygrać wyścig.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: