Trzeba umieć robić biznes
Wokół panoszy się kryzys. Max Mosley każe zmniejszać roczne budżety zespołów... A BMW Sauber ma się coraz lepiej.
BMW Motorsport podpisało następną umowę |
![]() |
Foto: BMW Motorsport
|
BMW Sauber F1 Team pozyskał nowego sponsora. Nie robiąc sobie nic z ogólnoświatowego kryzysu podpisał następną długoterminową umowę sponsorską.
Go-GP.ORG logo pojawi się już w tym sezonie na samochodzie zespołu. Znak będzie promować prowincję Gauteng w Południowej Afryce. Rejon ten zaznaczył już swoją obecność w historii Formuły 1, będąc gospodarzem Grand Prix w 1983 roku, kiedy to Nelson Piquet zdobył mistrzostwo w zespole Brabham BMW. Skrót, który pojawi się na zakończeniach przedniego skrzydła i nosie bolidu oraz na ubraniach zespołu, kaskach kierowców, sprzęcie i ciężarówkach jest nazwą portalu prezentującego bogatą ofertę regionu południowoafrykańskiego dla fanów mistrzostw, turystów i inwestorów.
Gauteng stanowi ekonomiczne centrum Południowej Afryki i wypracowuje 35% produktu krajowego brutto oferując możliwości współpracy w dziedzinie turystyki, handlu, inwestycji i istniejącego przemysłu samochodowego. BMW Group posiada w pobliżu Pretorii swoje zakłady zatrudniające 2300 osób i produkujące 250 samochodów Serii 3 każdego dnia. Z tego też powodu logo GO-GP.ORG pojawi się na samochodach BMW 320si w seriach wyścigów WTCC (World Touring Car Championship) oraz Formula BMW junior. Firma Gauteng Motorsport na zlecenie rządu zajmuje się także promocją regionu poprzez organizację i promocję szóstej rundy World Superbike Championship, w których udział weźmie w maju br. także BMW Motorrad. Co łączy dwie strony umowy sponsorkiej poza fabryką w pobliżu Pretorii? Południowa Afryka zmierza w kierunku organizacji GP Formuły 1, widzi ewidentną możliwość promocji turystycznej swojego kraju przez tak solidnąfirmę, jaką jest BMW i wielki potencjał BMW Sauber F1 Team. Niemiecko-szwajcarski zespół reprezentujący BMW Motorsport, jako część BMW AG jest z całą pewnością świetnym ambasadorem regionu, przyciągającym swoimi działaniami uwagę nie tylko wielbicieli samochodów i fanów sportów motorowych.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: