Trzeba umieć robić biznes
Wokół panoszy się kryzys. Max Mosley każe zmniejszać roczne budżety zespołów... A BMW Sauber ma się coraz lepiej.
BMW Motorsport podpisało następną umowę |
![]() |
Foto: BMW Motorsport
|
BMW Sauber F1 Team pozyskał nowego sponsora. Nie robiąc sobie nic z ogólnoświatowego kryzysu podpisał następną długoterminową umowę sponsorską.
Go-GP.ORG logo pojawi się już w tym sezonie na samochodzie zespołu. Znak będzie promować prowincję Gauteng w Południowej Afryce. Rejon ten zaznaczył już swoją obecność w historii Formuły 1, będąc gospodarzem Grand Prix w 1983 roku, kiedy to Nelson Piquet zdobył mistrzostwo w zespole Brabham BMW. Skrót, który pojawi się na zakończeniach przedniego skrzydła i nosie bolidu oraz na ubraniach zespołu, kaskach kierowców, sprzęcie i ciężarówkach jest nazwą portalu prezentującego bogatą ofertę regionu południowoafrykańskiego dla fanów mistrzostw, turystów i inwestorów.
Gauteng stanowi ekonomiczne centrum Południowej Afryki i wypracowuje 35% produktu krajowego brutto oferując możliwości współpracy w dziedzinie turystyki, handlu, inwestycji i istniejącego przemysłu samochodowego. BMW Group posiada w pobliżu Pretorii swoje zakłady zatrudniające 2300 osób i produkujące 250 samochodów Serii 3 każdego dnia. Z tego też powodu logo GO-GP.ORG pojawi się na samochodach BMW 320si w seriach wyścigów WTCC (World Touring Car Championship) oraz Formula BMW junior. Firma Gauteng Motorsport na zlecenie rządu zajmuje się także promocją regionu poprzez organizację i promocję szóstej rundy World Superbike Championship, w których udział weźmie w maju br. także BMW Motorrad. Co łączy dwie strony umowy sponsorkiej poza fabryką w pobliżu Pretorii? Południowa Afryka zmierza w kierunku organizacji GP Formuły 1, widzi ewidentną możliwość promocji turystycznej swojego kraju przez tak solidnąfirmę, jaką jest BMW i wielki potencjał BMW Sauber F1 Team. Niemiecko-szwajcarski zespół reprezentujący BMW Motorsport, jako część BMW AG jest z całą pewnością świetnym ambasadorem regionu, przyciągającym swoimi działaniami uwagę nie tylko wielbicieli samochodów i fanów sportów motorowych.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: