![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F10!2FNzM2NDM5YRssUDh3Yk5sDm8IbC0kF2JYOBB0ZmJ6YUt_An48dQV-VStbIiE_UD4VY1U8MT1UOQpjQiJrLEUnVTsDYSAkRj4WLEthISBXKx5iCn1ydQB7TnsfeyZ1UWNOeFd8aXQNKkpgC31zKQUrH3RQKnZ5FzM.jpg)
Triumph Tiger Sport 660 – najtańszy turystyk marki. Czy cena wpłynie na jego popularność?
Triumph zaprezentował swój najnowszy motocykl turystyczny. Tiger Sport 660 to przedstawiciel rosnącej klasy średnich modeli adventure. To najtańszy model w ofercie brytyjskiej marki. Czy będzie też najpopularniejszy?
Triumph Tiger Sport 660 choć jest przedstawicielem klasy adventure, jest modelem bardziej drogowym niż offroadowym. Silnik, skrzynia biegów oraz rama zostały przeniesione wprost z modelu Trident 660. Drogowy charakter motocykla podkreśla też słowo „sport” w nazwie.
![Triumph Tiger Sport 660](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F10!2FNzM2NDM5YRssUDh3Yk5sDm8IbC0kF2JYOBB0ZmJ6YUx5BjZwfwxhHCReKzYoRSFUKkA7NCxCPlQ9XmElPVxhDHwdKi0-RSIbNB0rKS9QKlV8Uy1yLlQqTGADeid0GHoYLABjfS4AeFd7USh8Kwx_SHwKfXdvSA.jpg)
Tiger Sport 660 napędza trzycylindrowa, rzędowa jednostka o pojemności 660 cm3, której maksymalna moc to 81 KM przy 10 250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy to 64 Nm przy 6250 obr./min.
![Triumph Tiger Sport 660](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F10!2FNzM2NDM5YRssUDh3Yk5sDm8IbC0kF2JYOBB0ZmJ6YUx5BjZwfwxhHCReKzYoRSFUKkA7NCxCPlQ9XmElPVxhDHwdKi0-RSIbNB0rKS9QKlV4US0hdFcrS2AAeCZ-GHoYKVRjJi5WdlcvB3clLwYtHy5Qf3FvSA.jpg)
To, że Triumph Tiger Sport 660 jest modelem bardziej drogowym niż offroadowym widać w jego stylistyce. Motocykl ma niższe zawieszenie i brakuje mu osłony przed reflektorem. Z przodu pracuje widelec Showa 41 mm ze skokiem 150 mm, z tyłu pojedynczy amortyzator Showa z regulacją napięcia wstępnego i takim samym skokiem. Wysokość siedziska w Tigerze Sporcie 660 wynosi 835 mm, istnieje możliwość zakupu opcjonalnej obniżonej do 810 mm kanapy. Motocykl waży 206 kilogramów.
Triumph Tiger Sport 660 ma kolorowy wyświetlacz z możliwością połączenia ze smartfonem. Już w najtańszej wersji motocykl ma dwa tryby jazdy (Road i Rain) oraz kontrolę trakcji. Przełącznik trybów jazdy steruje ustawieniami reakcji przepustnicy i kontroli trakcji, która można też całkowicie wyłączyć. Oczywiście jak przystało na motocykl turystyczny, Triumph przygotował ponad 40 dodatków do swojego nowego modelu, a wśród nich kufry, gniazdo USB czy quickshifter.
Triumph Tiger Sport 660 – cena
Triumph Tiger Sport 660 kosztuje 39 900 złotych, co czyni go najtańszym turystykiem marki. Niewątpliwie niska cena może znacząco wpłynąć na popularność tego modelu.
![Triumph Tiger Sport 660](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F10!2FNzM2NDM5YRssUDh3Yk5sDm8IbC0kF2JYOBB0ZmJ6YUx5BjZwfwxhHCReKzYoRSFUKkA7NCxCPlQ9XmElPVxhDHwdKi0-RSIbNB0rKS9QKlV8AntxeAZ5TWBTLXwsGHpDfFRjfX4AKlcpBi99fQR3T3QDLHJvSA.jpg)
Cena 39 900 złotych dotyczy jednak tylko wersji niebieskiej i szarej, czerwona to wydatek 40 400 złotych. Wersja w niemal topowej specyfikacji (3 kufry, moduł connectivity, komfortowa kanapa, grzane manetki i wiele innych akcesoriów) kosztować będzie ponad 44 tysiące złotych.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Komentarze: