
Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – ta zabudowa to dzieło Polaków
Kamper Toyota Proace Verso Tanuki - japońska nazwa, polski projekt, z gwarancją Toyoty na milion kilometrów. Brzmi interesująco?
Spis treści
- Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – fundament
- Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – co go wyróżnia?
- Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – funkcjonalność
- Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – opcjonalne akcesoria
- Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – galeria
Toyota wprowadziła na rynek polski model Toyota Proace Verso Tanuki, czyli w wersji z zabudową turystyczną. Japońska nazwa zabudowy może was zmylić, ale to dzieło specjalistów z Polski. Co więcej, nie jest to zabudowa instalowana zewnętrznie, ale objęta gwarancją producenta. Japończycy docenili kunszt polskich specjalistów od turystycznej zabudowy z firmy Escape Vans z Trójmiasta.

Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – fundament
Fundamentem do kamperowej zabudowy zaprojektowanej w Polsce jest Toyota Proace City Verso Long. Model ten standardowi jest oferowany w czterech wersjach wyposażenia – Combi, Business, Family oraz wersji VIP. Gama napędów obejmuje wysokoprężny silnik 2.0 D-4D o mocy 140 KM z manualną skrzynią o 6 biegach oraz mocniejszy, 177-konny silnik 2.0 D-4D z 8-biegową skrzynią automatyczną. Auto ma 5309 mm długości, 1920 mm szerokości i 1910 mm wysokości. Tylna część kabiny ma długość 2763 mm i wysokość 1339 mm.
Teraz w ofercie pojawił się nowy wariant wersji Long z zabudową Kamper Tanuki, która zamienia osobowego vana w kampervana. Przestronny osobowy van z nadwoziem Long otrzymuje wysokiej jakości wyposażenie kempingowe, skonfigurowane przez doświadczonych podróżników. Co ważne, przy zakupie Proace’a Kamper Tanuki zabudowa zostaje objęta standardową gwarancją PRO na 3 lata lub milion kilometrów oraz uwzględniona w finansowaniu samochodu.

Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – co go wyróżnia?
Nowy kamper PROACE Verso Tanuki można rozpoznać po białej perłowej okleinie Tanuki w górnej części auta, ozdobionej emblematami na drzwiach i klapie bagażnika. Samochód wyposażono w dach sypialny z podnoszonym dwuosobowym łóżkiem oraz w dodatkowe miejsce do spania wewnątrz samochodu, z wysuwaną platformą na bagaże. Dwuosobowe łóżko we wnętrzu auta ma powierzchnię 210 x 135 cm i jest montowane na szynach zamiast trzeciego rzędu siedzeń. Po konwersji w aucie mogą spać 4 dorosłe osoby.

Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – funkcjonalność
Wysuwana platforma na bagaże zawiera schowek oraz mieści dwa rozkładane krzesła kempingowe. Funkcjonalność wnętrza kampera można zwiększyć dzięki obrotowym przednim fotelom, dostępnym z elektrycznym hamulcem ręcznym. Odpowiednią temperaturę w samochodzie zapewnia ogrzewanie postojowe Webasto AirTop 2 kW, sterowane panelem Multicontrol przy kierownicy oraz za pomocą aplikacji w telefonie Webasto ThermoConnect.

Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – opcjonalne akcesoria
Na liście opcjonalnych akcesoriów do kamperowej zabudowy vana Toyoty znajduje się elastyczny panel solarny 150 W oraz dwie szyny AirLine mocowane na dachu sypialnym, belki poprzeczne do szyn AirLine, stacja zasilania EcoFlow River 2 PRO, bagażnik na 2-4 rowery Fiamma Carry Bike, montowany na tylnej klapie samochodu, oraz markiza Fiamma F45S rozwijana przy pomocy korbki, tworząca zadaszenie wzdłuż boku auta.
Kamper Toyota Proace Verso Tanuki – galeria
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze: