
Toyota GR Corolla zadebiutowała przed premierą. Wyciekły pierwsze zdjęcia!
Toyota GR Corolla to nowy członek sportowej rodziny rodem z Japonii. Znamy już pierwsze szczegóły przed premierą.
Plotki na temat tego modelu krążą już od kilku tygodni, ale w końcu wszystko jest już jasne. Toyota GR Corolla zadebiutuje oficjalnie dopiero jutro. Na amerykańskiej stronie pojawiło się kilka informacji o modelu jeszcze przed odsłonięciem.
Toyota GR Corolla dołącza do sportowej rodziny Toyoty, tuż obok modelu GR Yaris i GR Supra. Japońska odpowiedź na Volkswagena Golfa R ma napęd na cztery koła, co potwierdza znaczek „GR Four” na tylnej klapie.

Pod maską nowego modelu będzie pracować silnik o pojemności 1,6-litra znany z modelu GR Yaris. Z trzech turbodoładowanych cylindrów udało się wydobyć oszałamiającą moc 304 KM, a do tego 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Zobacz: Toyota GR Yaris na sterydach. 500 KM mocy, a tylko 3 cylindry
Całość będzie przekazywana na wszystkie koła. Kierowca będzie miał do wyboru trzy tryby jazdy: Normal, Sport, Track. Przy wyborze ostatniego, nawet 70 proc. momentu obrotowego może trafić na tylną oś.

Sportowa Toyota GR Corolla, podobnie jak jej mniejszy brat – GR Yaris – różni się od „zwykłej” wersji. Auto jest mocno poszerzone, pojawiły się duże wloty powietrza, a tyłu zamontowano wydatny spojler. Gdy spojrzymy niżej, to zauważymy trzy końcówki wydechu. W sieci pojawił się już film prezentujący dźwięk wydobywający się z układu wydechowego. [Aktualizacja – Toyota USA ukryła udostępniony film na kanale YouTube]
Więcej informacji na temat modelu, a także dostępności i ceny dowiemy się jutro – po oficjalnej premierze modelu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: